Ev1BL Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 (endret) Hei Fant ut at jeg skulle prøve meg på litt casemodding, eller rettere sagt case-building. Kabinettet er laget for hovedkort av typen micro-Atx. Stål vil være hovedmaterialet. Utsiden skal være blå og innsiden svart. Det skal lakkeres med lakksprøyte. Stor takk til Vendur.no for at de sponser meg med: -Mist 120mm kabinettvifte -Mist 80mm kabinettvifte Specs på pcen som skal brukes: Asus P5B-Vm Intel Core 2 Duo E6300 GeForce 7600GT Kingston ValueR 1GB 2X 250gb+1X 200gb disker. Har også bestillt en del katoder, av fargen blå Jeg trenger også en ny CPU-kjøler, da denne ikke er spesielt bra(stock). Her er sånn jeg har planlagt: Jeg begynte med å kutte en platform for HK: Det ble seende slik ut: Her med hovedkort montert: Så en 5,25 ramme til cd-romen: Slik ble den: Her har jeg satt opp bunnen og baksiden med HK-platformen: Hull kuttet i baksiden for diverse uttak. Jeg synes ikke det ble bra nok der med skjermkortet og nettverkskortet, så det skal jeg nok gjøre om. Denne her var akkurat det jeg trengte: Og med litt modifisering: Vegg nr.2 på vei opp: Her er begge sideveggene montert, samt at problemet med hullene i baksiden er fikset: Kommenter i KOMMENTARTRÅDEN -ev1 Endret 7. januar 2007 av Ev1BL
Ev1BL Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Skrevet 27. desember 2006 (endret) Hei igjen. Jeg hadde prøvde med noen komponenter for å se hvordan det så ut: Nærbilde av kortutgangene, ikke veldig pent foreløpig men skal foreta noen kosmetiske inngrep her: Harddisk holderen er påbegynt: Den skal skrus fast i sideveggene. Kommentartråd! Endret 27. desember 2006 av Ev1BL
Ev1BL Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Skrevet 7. januar 2007 Heisann Ja nå var det på tide med en liten update igjen. Dvd-stasjon og strømforsyning er nå montert: Så nå begynner kabinettet virkelig å ta form. Sånn ellers har jeg handlet inn og bestillt en del ting. Blant annet har jeg kjøpt ny strømforsyning: en Ocz Modstream 450w. Jeg har også vært på biltema og fått tak i netting, til viftene: En del katoderør er på vei fra netshop, og noen kabinettvifter fra Vendur.no Kommenter gjerne i Kommentartråden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå