Kamikazesmurf Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 Manowar har mye bra (og vokalisten har helrå stemme)! Sjekk ut "swords in the wind" fra plata "Warriors of the world united". Ulempen er at conan-tekster kan bli litt slitsomt i lengden. Sonata Arctica fyller vel resten av kravene dine, men vokalisten har bruk for et engelskkurs eller fire. Forøvrig regner jeg med at du har hørt deg igjennom Metallica f.o.m Black Album t.o.m. Reload til ørene hodt på å dette av,
Martin-sama Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 Eldre Metallica, det er da bra vokal! Master of Puppets, Black Album, James Hetfield har bedre stemme enn mange andre han!
Groet Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 Glem det... casen var ikke closed, jeg er litt for kort-tenkt: Pantera 7580645[/snapback] ord
Raspeball Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 (endret) Hør "Made in Japan" av Deep Purple. Ian Gillan er herlig der. Det høres helt utrolig ut! Ellers mener jo jeg David Lee Roth i Van Halen er bra! Endret 26. desember 2006 av Ladern
jon67 Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 Noen tips, band - skive (vokalist): Deep Purple - In Rock (Ian Gillan) Rainbow - Rising (R J Dio) Black Sabbath - Heaven and Hell (R J Dio) Judas Priest - Defenders of the Faith (Rob Halford) Queensryche - Operation Mindcrime (Geoff Tate) Mr Big - 1st (Eric Martin) Rough Cutt - 1st (Paul Shortino) Shy - Reflections / The Anthology (Tony Mills) Journey - Frontiers (Steve Perry) Tyketto - Don't Come Easy (Danny Vaughn) Triumph - Allied Forces (Rik Emmet)
Deadringer Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 (endret) The Project Hate, rå vokal! 7580640[/snapback] Ohyes! Fyfaen som den røsker! edit: Eldre Metallica, det er da bra vokal! Master of Puppets, Black Album, James Hetfield har bedre stemme enn mange andre han! 7582123[/snapback] haha! Mannen er nærme udugelig. Endret 26. desember 2006 av -Nyhus-
Taters Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 Glem det... casen var ikke closed, jeg er litt for kort-tenkt: Pantera 7580645[/snapback] aah, you beat me to it.
TLZ Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 litt mer på jakt etter corey taylor eller vokalisten i in flames stil For det første, hva er det liker av In Flames? Jeg tipper det nyeste, og da liker du antagligvis ny Soilwork også. Sjekk ut disse sangene: http://www.youtube.com/watch?v=ctOKlSEPaGg http://www.youtube.com/watch?v=zOzCx-3h-jo http://www.youtube.com/watch?v=a733LewgmD0
oOF Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 Aaron Turner fra Isis har da en ganske bra growle-stemme når'n røsker i maksimalt fra bånn av magan.
Satans_Claw Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 Syns vokalisten i Bullet For My Valentine har ganske bra stemme..
Niskivara Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 Aaron Turner fra Isis har da en ganske bra growle-stemme når'n røsker i maksimalt fra bånn av magan. 7583278[/snapback] Isis er helt utrolig bra, men virker nok litt for avansert for trådstarters smak.
H4ngm4N Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 Carcass, Behemot, Arch Enemy og Emperor. Emperor er utrolig stressende å høre på etterhvert, passer fint til lekser 7579907[/snapback] Stressende? Vil nå ikke jeg si at det er, men usannsynlig jævlig bra er det uansett. Nyere Borknagar 7580758[/snapback] Neineinei! Eldre Borknagar er mye bedre og har mye bedre vokal! (Snakker da om de fire første.) Ellers tror jeg Dimmu Borgir kunne vært noe for trådstarter.
Deadringer Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 Carcass, Behemot, Arch Enemy og Emperor. Emperor er utrolig stressende å høre på etterhvert, passer fint til lekser 7579907[/snapback] Stressende? Vil nå ikke jeg si at det er, men usannsynlig jævlig bra er det uansett. 7585551[/snapback] Vil tro slitsomt er en bedre beskrivelse. Men fortsatt utrolig bra.
zeltex Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 Amon Amarth kanskje også noe, siden In Flames nevnes hele tiden her. Gammel In Flames ~ Amon Amarth (?) eller kanskje det er litt for heavy? Du må jo bare prøve, det som er saken. her slenger mange folk fin fin musikk etter deg. da må du nesten være dommer og jury selv. Høre igjennom alt, så si: dette vil jeg fra nå høre på.
Dimitrij Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 Jeg vil ihvertfall anbefalle: - Tool (Maynard har en genial stemme) - Opeth (Fra brutalt til rolig på få sekunder, deilig musikk, spesielt det nyeste albumet Ghost Reveries) - System Of A Down (Toxicity og Mezmerize er bra album)
dynamic Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 Pantera, som nevnt tidligere. Beste vokalen etter min smak.
jonnor Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 (endret) to greie forslag her, men ellers så er jeg ikke helt fornøyd ikke mye bra vokaler synes jeg litt mer på jakt etter corey taylor eller vokalisten i in flames stil 7581343[/snapback] Atreyu Avenged Sevenfold Soilwork Scar Symmetry Killswitch Engage Purified in Blood Ikke det at jeg føler at noen av disse gutta har sykt bra vokal, men det er nå kanskje bare meg. Jeg tror alikevel at disse vil være i din gate Endret 27. desember 2006 av NorthWave
H-e-l-l-o Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 Alt der Simen Hestnæs synger i! 7587780[/snapback] QFT! Mannen er et vokalistisk geni i metal, synes da jeg.
miss_meh Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Avenged Sevenfold - remenissions eller unholy confessions elns Sykt bra (suns jeg da)!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå