Gå til innhold

Billige og gode hjemmekino høyttalere


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Skal ha meg hjemmekino. Er derfor på jakt etter en høyttalerpakke med gode høyttalere, forsterker og dvd-spiller. Jeg kan for så vidt kjøpe det hver for seg, men det er praktisk med slike pakker.

 

Noen som har forslag? Prisen på pakken kan vere opptil 7000 kr. Om noen foreslår separate høyttalere osv, så kan ikke den totale prisen vere over 7000 kr.

 

Om noen har erfaringer med projektorer, så kan dere poste det her. Se egen tråd om det her.

 

Tusen takk :)

Endret av Memphis88
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er dette en pakke med bra kvalitet? Jeg vil helst ikke ha noe som fungerer dårlig. Om jeg går opp til 10000 kr totalt, hva er det beste kjøpet da?

7589685[/snapback]

 

Hvis du er ute etter bra lyd i den prisklassen kan jeg anbefale dette høyttaler settet. Der får du veldig bra høyttalere, pluss en av markedets beste subwoofere. Og antakelig Norges beste kundesupport. Jeg blir mer og mer imponert over hvor sinnsyk denne pakka er. Spander på deg biltema kabler (minst 2mm tverrsnitt) og spill til gråten tar deg. 45 dagers full returrett, så du har intet å tape egentlig. Join the SVS army hehe

Lenke til kommentar

Hey.

 

Har tenkt på den Eltek pakka der selv.

men føler at den blir litt pinglette.

1. Dynabel`N har japsewatt..... 5x150w (4 ohm) 500w strømforsyning :(

jeg ble skuffet når jeg vife om det.....jeg antar at den yter 5x50w over lang tid.

 

siden koster 3500kr.....så ville jeg valgt denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=325316 den har 840w strømforsyning!....den har mye mer inganger den har og preout på ALLE utgangene tror jeg....desuten er h/k kjent for å levere varene.....den er målt men LITE forvrengning og Alle kanaler kontinuerlig. det sier litt....

desuten er den 6 kanaler så du kan bygge den ut :) med en ekstra høyttaler med tiden eller med en gang :).....

 

 

men jeg er litt usikker på om du skal ha noen små eller store høyttalere.

Lenke til kommentar
Er dette en pakke med bra kvalitet? Jeg vil helst ikke ha noe som fungerer dårlig. Om jeg går opp til 10000 kr totalt, hva er det beste kjøpet da?

7589685[/snapback]

 

Hvis du er ute etter bra lyd i den prisklassen kan jeg anbefale dette høyttaler settet. Der får du veldig bra høyttalere, pluss en av markedets beste subwoofere. Og antakelig Norges beste kundesupport. Jeg blir mer og mer imponert over hvor sinnsyk denne pakka er. Spander på deg biltema kabler (minst 2mm tverrsnitt) og spill til gråten tar deg. 45 dagers full returrett, så du har intet å tape egentlig. Join the SVS army hehe

7595029[/snapback]

 

Hmm, såg ikke så gale ut dei der. Har du dei selv? Er dei bra?

Lenke til kommentar
Hvis du er ute etter bra lyd i den prisklassen kan jeg anbefale dette høyttaler settet. Der får du veldig bra høyttalere, pluss en av markedets beste subwoofere. Og antakelig Norges beste kundesupport. Jeg blir mer og mer imponert over hvor sinnsyk denne pakka er. Spander på deg biltema kabler (minst 2mm tverrsnitt) og spill til gråten tar deg. 45 dagers full returrett, så du har intet å tape egentlig. Join the SVS army hehe

7595029[/snapback]

SVS har vertfall syke subber så det er nok ikke en dum match med den H/Ken som ble linket til heller!

Lenke til kommentar

SVS er slett ikke dumt, men for et 5.1-sett er man jo oppe i 11000 uten DVD-spiller og forsterker. Hvis du har råd er dette ett sett som har fått veldig mye skryt. Når det gjelder suben kan du lese gode kritikker til øyet blir stort og vått, det er nærmest opplest og vedtatt at den er det beste valget i sin prisklasse (lydmessig).

Lenke til kommentar
Hmm, såg ikke så gale ut dei der. Har du dei selv? Er dei bra?

7596059[/snapback]

 

Jepp. Har dette selv. Jeg kan ikke annet enn å anbefale en test av disse. Jeg blir stadig mer imponert over hvor godt de låter i min stue. Men som sagt, 45 dagers full retur rett, så liker du ikke lyden så har du liksom ikke tapt noe heller, annet enn returfrakt. Grom lyd (med steike så digg bass) for ikke så alt for mye spenn, og L-Sound tar kundene på alvor. Lurer man på noe får man svar kjapt. Det er et stort pluss etter mitt syn.

Endret av freke
Lenke til kommentar

jeg ble skuffet når jeg vife om det.....jeg antar at den yter 5x50w over lang tid.

 

7595724[/snapback]

 

 

Det er faktisk ikke så himla krise om en reciever yter 5x50 watt jevnt. Hvor mye watt tror du at du kjører når du har "normalt" lyttenivå? En reciever med 200 "ekte, faktiske" watt sender ikke 200 kontinuerlige watt ut. Den sender betraktelig mye mindre når volumet ikke står på full pupp. Men klart, det ser jo kult ut med mye watt... Sånn off topic og alt det der hehe

Lenke til kommentar
Hmm, såg ikke så gale ut dei der. Har du dei selv? Er dei bra?

7596059[/snapback]

 

Jepp. Har dette selv. Jeg kan ikke annet enn å anbefale en test av disse. Jeg blir stadig mer imponert over hvor godt de låter i min stue. Men som sagt, 45 dagers full retur rett, så liker du ikke lyden så har du liksom ikke tapt noe heller, annet enn returfrakt. Grom lyd (med steike så digg bass) for ikke så alt for mye spenn, og L-Sound tar kundene på alvor. Lurer man på noe får man svar kjapt. Det er et stort pluss etter mitt syn.

7597396[/snapback]

 

Men er dette kun høyttalere? Må jeg kjøpte forsterker, kabler osv selv?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...