Gå til innhold

Min kur? ?


Anbefalte innlegg

Nå er det gjerne også slik at bivirkningene kan komme flere år senere, mange som får hjerteproblemer. Kanskje ingen på div. forum har problemer nå (annet enn litt kløe i brystene), men det betyr ikke at de kan få problemer senere.

 

Når det er sagt, så er jeg positiv til boler, når jeg nærmer meg 50 (en stund til) så skal jeg på med vekst og testo, men det er snakk om lave doser her. Veldig mange som har gode resultater med slikt senere i livet, siden kroppen produserer så lite testo naturlig når man blir eldre.

 

Vekst og testo er et spennende forskningstema også, så jeg håper at når min tid nærmer seg, så sitter de på en del info og mer kunnskap om langtidsbruk.

 

Men å bole seg som 17 åring er jo helt idiotisk, når du er så ung har du mye testo naturlig, så om du spiser og trener bra kan du få ekstrem fremgang.

 

Personlig trente jeg seriøst fra 19 til 22, med diverse kurer. Sluttet frem til i år, og har nå trent i ett år og er blitt bedre enn hva jeg var før (rent). Helkroppstrening ftw.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Disse hjerteprobleme og diverse er ikke blant bivirknigene på den kuren jeg gikk på =). Alle steroider gir ikke like bivirkninger vettu. Kløe i brystene kan vell være tegn på gyno? Noe jeg ikke får på den jeg gikk.

 

At det er idiotisk for meg å bole er vell helt opp til meg selv å dømme? Det er det meste gunstige å vente, da får man mest ut av en kur, men å kalle det idiotisk blir bare dumt.

Lenke til kommentar
"Du kan så lite om trening som du har gitt uttrykk for her inne"

 

hva skal det bety? Jeg lurer på at par øvelser og da er jeg automatisk en inkompetent amatør?

 

Ser det er mange her som faktisk ikke har peiling på hvordan steroider funker og hva det gjør med psyken. De eksemplene dere har sett er som regel folk som har tatt ekstreme doser eller brukt det over lengre tid. ALtså et skrekk eksempel.

Ja jeg ser menge her inne som ikke har peiling på hvordan det fungerer. Men du har ikke så meget god peiling selv, tror jeg. Hvis du hadde hatt det hadde du ikke startet med dette i en alder av 17 år!!

Hvordan vet du hva dette gjør med syken over legere tid? Har DU kjørt dette over lengre tid?

De du snakker med på studio er de det har gått bra for. Han som det ikke gikk så bra for er faktisk ikke der lenger, så han for du ikke snakket med.

Dette med steroider er en meget nyansert bilde, og jeg tror på ingen måte at du har sett alle nyansene av det, og tatt et fornuftig valg.

 

God jul

Hilsen en fest klar Kengdal :)

Lenke til kommentar

haha, unnskyld meg, men det var et dårlig argument for at jeg ikke har peiling. Jeg har personelig grunner som jeg skrev lengre tilbake for at jeg beygnte :) Og de er PERSONELIGE.

 

Dette med psyken kommer som regel av at mange mister masse og vekt etter endt kur. Dette er jeg forberedt på, pluss at jeg har funnet ut at jeg har mer genene til å holde på mye mer enn en gjennomsnittelig steroid bruker. Jeg mista faktisk ingen ting på kuren min :)

 

Og jeg har aldri planer om å kjøre D-Bol(Russer) Siden det er etter min mening altfor mye bivirkninger og det poffer deg bare full med vann som forsvinner etter kur.

 

En annen ting er at folk har mistet potensen og slikt HELT, og det har gått innpå de(selvmords tanker osv) Men det er grunnet enten missbruk eller ekstreme doser. Om man vet hvordan steroidene skal taes, så er kjangsen minimal for at man kommer til å slite med psyken =)(Med mindre man bruker ekstremt androgente steroider, da kan det bli hardt for en som ikke er forberedt) Ei fyllekule hver helg i 4 uker(da ser jeg for meg passiv røyking og slikt som er på fest som regel) er mer skadelig for kroppen enn en kur med steroider :)(Om man bruker det rett) Det vet alle som faktisk har satt seg inn i litt hva steroider går utpå ;)

Endret av S1rre
Lenke til kommentar
Disse hjerteprobleme og diverse er ikke blant bivirknigene på den kuren jeg gikk på =). Alle steroider gir ikke like bivirkninger vettu. Kløe i brystene kan vell være tegn på gyno? Noe jeg ikke får på den jeg gikk.

 

At det er idiotisk for meg å bole er vell helt opp til meg selv å dømme? Det er det meste gunstige å vente, da får man mest ut av en kur, men å kalle det idiotisk blir bare dumt.

7574545[/snapback]

Du kan få hjerteproblemer av alle steroider.

 

Og når man er 17 år er man som regel ikke helt ferdig utvokst selv om man kan komme med undskyldninger: "Ja, men jeg har jo skjegg". Ville ALDRI en gang tenkt på å vurdert en kur hvis jeg ikke hadde trent i noen år og ivertfal vært over 21 år.

 

Men nå kommer jeg heldigvis aldri til å ta en kur, liker bedre resultater jeg kan være stolt av og være sunn.

Lenke til kommentar

Man får IKKE hjerteproblemer av en slik kur jeg tok, da må du være født med et så ræva hjerte at du dør før du fyller 30 likevell. Det stemmer at man du muligens kan få problemer om du kjører 200mg hver dag i mange mange mange måneder, men hvem i helvette gjør dette? Da er det selvmord!

 

Jeg kommer med ingen unnskyldninger jeg, selv var jeg faktisk ganske sen inn i puberteten. Men dette var ikke et problem for meg :)

 

Du ville aldri vurdert nei, men så må du huske at alle mennesker tenker forskjellig og har ikke samme målene som deg ;)

 

Ja bra for deg at du vil være stolt å sunn, trives med steroidene mine jeg :)

Endret av S1rre
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...