Gå til innhold

Min kur? ?


Anbefalte innlegg

Tenkte ikke alle røykerne sammenlignet med alle bolerne da. Men i % av de som røyker og boler. Tror det blir rett?

 

Mye skremsels propaganda som er ute å går ja. Men har man ikke peiling på hva man gjør, får man bivirkninger/skader, uten at man vill det eller ikke.

 

Nei, som sagt, første kuren min :).. Men man lærer, har å personelig grunner til at jeg begynte, som jeg helst ikke vil slenge opp her. Er veldig interessangt syns nå jeg da :D For er så mange spennende kombinasjoner. Mulig jeg er litt smågal i deres øyne, men men. Slik er nå jeg..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Takk for raskt svar S1rre.

 

Du kan fjerne innlegget ditt nå hvis du vil, og ja, du har overbevist meg om at du snakker sant.

 

40mg er maks anbefalt døgndose og du har helt rett i at det er et "snilt" medikament, så det er tydeligvis folk med peiling du har snakket med.

 

I fremtiden bør du dog unngå pilleform om du har tenkt å prøve andre ting da leveren blir kjørt knallhardt, men det er ikke noe problem mtp det du har tatt.

 

Synes du er altfor ung jeg da, men det er jo opp til deg selv å avgjøre.. :)

7566161[/snapback]

 

 

Jepp, men skjønner godt at du tvilet, hadde jeg å gjort. Jeg skulle ha ventet noen år til får å få det meste ut av kuren :)

 

Om jeg skal gå på en ny kur, blir det nok i olje form ja :).. ikke så keen på å nevne stoffene men.. hehe, har planen klar.

Endret av S1rre
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Jepp, men skjønner godt at du tvilet, hadde jeg å gjort. Jeg skulle ha ventet noen år til får å få det meste ut av kuren :)

 

Om jeg skal gå på en ny kur, blir det nok i olje form ja :).. Skal ikke nevne stoffene men.. hehe, har planen klar.

7566185[/snapback]

Hva vil du si at du har fått ut av bolet så langt?

Lenke til kommentar

Veldig mye, overaskende mye.

 

Men som alle vet, den første kuren, er som regel den beste. Fikk gode 9kg på den kuren, og har ikke mista noe(par uker siden jeg ble ferdig) Meste av styrken er der ennå å. Men pumpen ekke like god..

 

Jeg spiste som en hest hele veien, lå i pluss på kallorier hele tiden.

 

Kjente ingen ting på psyken heller.

Endret av S1rre
Lenke til kommentar

S1rre hvis du for over 3mnd siden ikke viste hva kreatin er så kan du umulig trenge bol.

 

Du begynner med lave kontrolerte doser i starten og lover deg selv at dette blir din siste og første kur fordi du har gainet så mye, men før du vet ordet av det fyrer løs med en kur som nesten er like høy som den Arnold tok.

Husk: Den siste er aldri den første.

 

Anbefaler dopingfritt vanlig kosthold med instense treningøkter.

Endret av DNA
Lenke til kommentar

Tror du/dere missforsto meg litt, jeg har brukt creatin i over 1 år, og har trent på treningsrom/studio i rundt 7 måneder nå.(Og 6 måneder hjemme) Det jeg mente ved creatin bruken, var om jeg fikk mye vekt økning om jeg tok i store doser.

 

Har ikke nekta på at dette var min siste kur. Skriver jo at jeg har planer om en ny en etter sommern. Da blir det Testo E. i hvertfall.. Og muligens stacke det med noe annet..

 

Er og enig med DNA at dopfritt miljø er det beste(Virker som litt dobbelt moral) Og vil bare si at når man først har prøvd bol, så frister det veldig med en til når man ser på gainsa man fikk. Bare ikke start med russere, da blir du skuffa :)

Endret av S1rre
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Selv om jeg bruker det selv betyr det da vell ikke at jeg oppfordrer andre til? Tror de fleste bolere mener det samme som meg :) Det er indeviduelt valg, så PISS OFF!

7569531[/snapback]

 

Si hva du vil, det er fortsatt dobbeltmoralsk. Det er et individuelt valg, men det er et dumt valg, spesielt for en person i din situasjon. Du har trent i litt over 1 år og virker ikke helt opplyst. Men jeg driter i det, ødelegg kroppen din. Og ikke sleng dritt, da får du en advarsel i julegave av undertegnede.

Lenke til kommentar

Dumt valg? Avhenger av sitivasjonen det, har ikke og forventer ingen bivirkninger av den kuren. Det er mye smartere å sette seg inni stoffet før man sier om det er dumt eller ikke. Mange forskjellige steroider, noen er farligere enn andre.

 

Ikke helt opplyst? Neivell, på hvilken måte må jeg spørre?

 

Jeg har ikke slengt noe dritt, og selv om du er moderatør så er det "tåpelig" syns jeg å komme med slike trussler når man føler seg motsagt. Det kaller jeg missbruk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
"da får du en advarsel i julegave"

 

Dette oppfatter jeg som en trussel mot min profil på dette forumet

7569861[/snapback]

 

Jeg nevnte bare det du allerede skal ha lest i retningslinjene. Fritt sitert selvsagt.

Lenke til kommentar

Jeg synes det er meget skremmende å se 17 åringer leke med div medikamenter. Du kan så lite om trening som du har gitt uttrykk for her inne, men like vell, velger du å begi deg ut på noe som kan skade deg for livet? Jeg skjønner ikke hvorfor noen i din situasjon i hele tatt kan tenkte på å begynne med AAS.

 

Don't do drugs kids!!

Lenke til kommentar
Dumt valg? Avhenger av sitivasjonen det, har ikke og forventer ingen bivirkninger av den kuren. Det er mye smartere å sette seg inni stoffet før man sier om det er dumt eller ikke. Mange forskjellige steroider, noen er farligere enn andre.

 

Ikke helt opplyst? Neivell, på hvilken måte må jeg spørre?

 

Jeg har ikke slengt noe dritt, og selv om du er moderatør så er det "tåpelig" syns jeg å komme med slike trussler når man føler seg motsagt. Det kaller jeg missbruk.

7569581[/snapback]

Du merker ikke de store bivirkeningene i starten, de kommer etter noen år med bruk som regel, men de små vil komme før du vet ord av det.

Lenke til kommentar
Er vel ikke å leke med bol når du har trent i over et år og starter på en mild og vel utprøvd kur? Synes det er fint at noen som faktisk har prøvd det uttaler seg om sine erfaringer jeg.

 

Dersom noen har negative erfaringer er de vel fint velkomne de også?

7573349[/snapback]

Jeg vil faktisk kalle det å leke med bol, når man innehar så liten kunnskap om dette. Det holder ikke å ha lest på steroider.net, og tro du kan mye om dette temaet, for det er faktisk ikke tilfelle. Steroider.net blir drivet av en som ikke "kunne" å bruke bol. Han ødelagt kroppen sin på dette, er det da lurt å ta i mot råd av han? I tillegg er det en 18 åring eller no som jobber sammen med han og ut råd. Å høre på disse å tro at man skal klare seg selv er feil.

 

Jeg personlig er etisk mot dette og skal aldri bruke selv. Jeg bryr meg ikke om at noen andre bruker dette, men å se folk som ikke veit hva de gjør synes jeg er trist.

Jeg vet om folk som har trent 20 år, kan ekstremt mye om kropp, kost, trening osv, de har lest mye om temaet og vurderte dette, men tatt et standpunkt fra det. Hvordan kan da en 17 åring som har trent et år ta et overveid valg av dette.

Lenke til kommentar
Er vel ikke å leke med bol når du har trent i over et år og starter på en mild og vel utprøvd kur? Synes det er fint at noen som faktisk har prøvd det uttaler seg om sine erfaringer jeg.

 

Dersom noen har negative erfaringer er de vel fint velkomne de også?

7573349[/snapback]

Ikke for å være ekkel eller noe slikt, men. Men tenk igjennom hva du gjør. Så det er jo greit at man vil bli stor når man er 17, man tenker liksom ikke på de "steingamle" 40 åringene da, ikke det at man kanskje kan få problemer når man selv når den alderen. Jeg har sett lite studier av AAS (sett bort fra de som ble gjort i pioneertiden) Jeg er enig med en som sa til meg, at han skjønte de som begynte å nærme seg 30 som totalstagnerte og begynte med bol, men han skjønte derimot ikke testo-bomber på 16-20 som tok bol. Det var vel bare ett aber med dagens samfunn, alle vil ha... Med en gang... Kunne du gjøre noe på 1 år uten bol, men gjorde det på 8mnd med bol, så var det en del som begynte med bol.

 

Jeg har sett effekten av både bol o.l. Har også sett folk som har dødd av kreft som har sagt at dette var pga de var "prøvekaniner" på alt av dop. (en som var så full av kreft at han fikk beskjed om at han hadde 1mnd igjen å leve. Han er død nå. Nå skal det nå nevnes at han tok både det ene og det andre og det har han selv sagt/innrømt)

 

Det blir som det meste annet, du tar en røyk hasj, plutselig er det ikke så ille med en stripe osv. Det er det samme med bol, du tar en kur, blir større... Du tar en ny kur, oppnår ikke samme effekten. Plutselig er du på den megakuren for å bli større. og ja, bol har personlighetsforandrene egenskaper, det har jeg også sett på nært hold.

Endret av lock-aze
Lenke til kommentar

"Du kan så lite om trening som du har gitt uttrykk for her inne"

 

hva skal det bety? Jeg lurer på at par øvelser og da er jeg automatisk en inkompetent amatør?

 

Ser det er mange her som faktisk ikke har peiling på hvordan steroider funker og hva det gjør med psyken. De eksemplene dere har sett er som regel folk som har tatt ekstreme doser eller brukt det over lengre tid. ALtså et skrekk eksempel.

 

DNA, bivirknigene av denne kuren er så få og har 3 kompisser som har kjørt denne kuren tidligere, INGEN bivirkninger. Men det er som du sier, de kommer med bruk av steroider over lengre tid, om jeg feks kjører Testo E. og deca for neste kur, så må jeg regne med bivirkninger, og disse er jeg forberedt på. Hvordan? Jo, ved å vite hvordan man takler de diverse bivirkningene, og gå til lege regelmessig og ta blodprøver ol.

 

Vis man bruker steroider feil ender man ofte opp med bitch tits og impotents(over lengre tid eller resten av livet). Man må derfor sette seg inn i hva det egentlig gjør med kroppen, prate med mange erfarne brukere, og ta hensyn til genetiske svakheter/feil.

 

Jeg nekter INGEN ting på at jeg kutter ut steroider, har planer om en ny kur og jeg er villig til å sette kroppen ut for noe slikt. Syns ikke det er noe verre enn å utsette kroppen for drikking,røyking, snusing og andre diverse ting.

Endret av S1rre
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...