Gå til innhold

Min kur? ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105476
Hehe, noen blir sint av bol, andre ikke. Jeg blir mer glad faktisk, men lettere irritert. Men klarer å være mer"diplomatisk", siden jeg føler meg kongen av haugen  :cool:

7565214[/snapback]

Med andre ord så boler du?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Noe gærnt med det? Er det ikke et indeviduelt valg? Jeg gidder ikke å luske i buskene å lyve, jeg står heller frem som en..

7565658[/snapback]

Utrolig kult :thumbup: Fint at du skryter av det, liker det :D

Lenke til kommentar

Selvfølgelig, skal ikke nevne kuren min eller noe slikt, siden da ender det bare opp med å bli sletta.

 

Men en ting kan jeg si, kuren min glemte kroppen like fort som den kom ;) Den var såpass mild at jeg merket ingen ting til bivirkninger :) Pluss at stoffet jeg brukte er noe av det mildeste man får taki..

Endret av S1rre
Lenke til kommentar

Tviler veldig på at du tar AAS S1rre siden du er veldig ung, men det beviser i hvert fall det jeg sa i en annen tråd om steroider at det er stort sett vanlige gutter som tar steroider for å få en pen kropp og ikke mennesker som er aktive idrettsutøvere.

 

Du er 17 år, 183cm, veier rundt 70kg og flere av postene dine viser jo at du ikke har noe særlig god kunnskap om verken trening eller kosthold.

Trener du på et treningssenter nå? Du trente jo hjemme for under 3 måneder siden i hvert fall og da rotet du med creatin.

 

Derfor lurer jeg på hva du tok, hvordan du tok det og hvor lenge kuren din varte. Med andre ord så tror jeg du prater bullshit :)

Lenke til kommentar

Ja? Jeg har masse naturlig testo i kroppen, men som sagt, det handler ikek bare om å få muskler, men å kjenne den følelsen av deilige pumpen man får.

 

Anbefaler bruk av bol på ingen måte, men syns det er indeviduell sak, flere som dør av røyk en bol skal jeg si dere :) Og ei fylle kule hver helg mer mye mer skadelig på levra enn bol noen gang kommer til å bli.

 

Syns folk er litt for rask til å dømme ... -.-

Lenke til kommentar
Ja? Jeg har masse naturlig testo i kroppen, men som sagt, det handler ikek bare om å få muskler, men å kjenne den følelsen av deilige pumpen man får. 

 

Anbefaler bruk av bol på ingen måte, men syns det er indeviduell sak, flere som dør av røyk en bol skal jeg si dere :) Og ei fylle kule hver helg mer mye mer skadelig på levra enn bol noen gang kommer til å bli.

 

Syns folk er litt for rask til å dømme ... -.-

7566116[/snapback]

 

er vell fordi fler røyker :p

men er litt enig, boling er ikke så farlig som folk skal ha det til, er som regel når man misbruker det at det blir farlig som veldig mange gjør. men trur ikke du har så mye erfaring i boling eller?

Lenke til kommentar

Takk for raskt svar S1rre.

 

Du kan fjerne innlegget ditt nå hvis du vil, og ja, du har overbevist meg om at du snakker sant.

 

40mg er maks anbefalt døgndose og du har helt rett i at det er et "snilt" medikament, så det er tydeligvis folk med peiling du har snakket med.

 

I fremtiden bør du dog unngå pilleform om du har tenkt å prøve andre ting da leveren blir kjørt knallhardt, men det er ikke noe problem mtp det du har tatt.

 

Synes du er altfor ung jeg da, men det er jo opp til deg selv å avgjøre.. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...