Gå til innhold

Engelsk vs Amrikansk humor.


TheOats

Anbefalte innlegg

(Bare for å ha sagt det, ja jeg vet at Dinner for One er engelsk)

Humor er det selvfølgelig ikke noe fasit på men etter å ha sett Black Books, Spaced, Monthy Python, Invader Zim (jada tegneserie, men med masse humor) osv så klarer jeg ikke å le av teit fysisk humor, alla klovner som tryner å ser goofye ut eller JackAss humor.

Hva slags humor liker dere?

 

 

 

Orginalt var tråden slik:

""Dinner for one" morsomt?

 

Hvor morsom er egentlig den sketsjen etter 50 ganger?

Humor er det selvfølgelig ikke noe fasit på men etter å ha sett Black Books, Spaced, Monthy Python, Invader Zim (jada tegneserie, men med masse humor) osv så klarer jeg ikke å le av den."

Endret av TheOats
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ingen jul uten at en eller annen pudding prøver å score billig kred ved å utbasunere at han ikke liker grevinnen og hovmesteren ...  :roll:

7557994[/snapback]

Har ca aldrig vert på denne delen av forumet.

Men siden det er så irriterende mange som skal gjøre "dette" hvert år skal jeg forrandre tråden.

Lenke til kommentar

The Office har svaret:

 

The Office BBC:

Orginalversjon, produsert av BBC, sært som faen, men appellerer ikke til massene. Humoren går tross alt ut på skamflaue øyblikk hvor seeren selv blir flau.

 

The Office NBC:

Amerikannisert 100 hakk, produsert av NBC, kommersielt og artig, men ikke like mange stille, flaue øyeblikk som originalen. Easygoing humor, fremdeles bra, men ikke samme underlige sjarmen, eller innvikla, originale personkarakteristikker.

 

"Etaten" En Arhr Key

Lame Norsk versjon.

Lenke til kommentar
Ingen jul uten at en eller annen pudding prøver å score billig kred ved å utbasunere at han ikke liker grevinnen og hovmesteren ...  :roll:

7557994[/snapback]

Tja, å provosere deg er vanskelig, fordi du er ung og smart, men å provosere slekta ved julemiddan kan han enkelt ved å si han hater grevinnen og hovmesteren... :p

 

Prøver faktisk ikke å være morsom, mener det seriøst, ihvertfall er bestemora mi sånn, for hun er grevinnen og hovmesteren hellig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...