Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er beste stilling ?


TanglewoodD

Anbefalte innlegg

hmm, men på den siste måten, at jenta ligger flatt på magen på senga, med beina spredt, så må jo penis stå altså rett opp mot himmel rettning for å få det til å ligne et samleie på kloss hold ?

 

For de som ikke har en pensi som står himmelrettning i full ereksjon er det vel egentlig passe vansklig å få til denne situasjonen..

 

Misjonær er vel heller kanskje best, mest intimitet, og mest på klitoris som er som Juliess mest følsomt, samtidig som man kommer dypt inn ?

 

Ellers blir det jo vansklig å få dama til å skjønne doggyStilen deres ( Neppe&Juliess) på fest :p Men men..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uhm... kjeden til ei jente går ikke bakover mot rumpa hennes ;) Ligger hun på magen og du er bak henne, vil kjeden følge kroppsretningen hennes, altså, kommer du inn i henne bakfra så vil det gå veldig lett. Prøv! Er ikke verre enn det, og det er ikke en veldig vanskelig stilling. Forstår hun ikke, så dytt henne ned på senga, legg henne på magen, så skjønner hun det ganske fort :p

 

Nå vet jeg ikke med andre, men av egen erfaring så er det ikke akkurat misjonær som gir best stimulering av klitoris, nei. Men ja, du kan komme dypt inn ved at hun enten holder beina opp og/eller ut til siden.

Lenke til kommentar

OK, så hva er best stilling for klitoris etter din erfaring ? Jeg har ikke så mye erfaring, da jeg ikke har noen fullvokst klitoris, men..

 

hmm, ja, når jeg tenkte litt mer på saken, så skjønte jeg det med vaginal inngang :p

 

Men det med dypt inn, er det noe viktig ? Er vel store deler som klitoris teller, og ikke hvor dypt man er, da det visstnok ska være vansklig å få vaginal/skjede orgasme, uten klitoris stimulering ?

Lenke til kommentar
Ja.. Men samtidig vil det bli dårlig hvis penis er kort.. - med tanke på doggy, det blir mindre intimitet mellom personene.. Med tanke på nærhet osv man får med misjonær.

7565211[/snapback]

Noen ganger har man hard sex, andre ganger har man nær og rolig sex.

 

For min del så er det tamt å ha bare en av delene. Man må varriere. Noen ganger kan sex bare vær godt, å ikke så fordømdra romatisk.

 

EDIT: Piss firefox, rapporterer innlegget over.

Lenke til kommentar
Jeg liker det meste, men misjonærstillingen gir mye intimitet, men jeg liker ridestilling, for da er jeg sjefen. ^^

7568775[/snapback]

 

Akkurat det jeg tenkte. Er ikke så veldig erfaren, men ekstremt opphissende med jenta oppå. Intimitet er det jo uansett mye av under sex, men noe ekstra i misjonær, deilig med øyekontakt :love:

Endret av Kjekssjokolade
Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...