Gå til innhold

formatert kamera, MÅ ha tilbake bildene.

Bilge^^

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Kamera: Olympus U 700

Igår skjedde det siste som kunne komme til å skje nå rett før jul:/

en dude i klassen var meget uheldig og formaterte hele digitalkamera for bilder. Innpå kameraet låg det en go del bilder som foreldra virkelig ville ta vare på. Altså det vil si en tur til Praha.. Så det jeg må, er å finne et program som kan hente tilbake slettede filer. Jeg har prøvd Diskinternals, men fant ikke riktige bilder. Åsså lurer jeg på om det i hele tatt går ann å finne tilbake bilder som du har slettet via kameraet, altså ''format knappen på kameraet.. Jeg har på tanken av et slikt eventuelt program bare tar tilbake slettede elementer som er slettet fra pc'en, Windows.. Vist noen vet om noen lure programmer, eller i det hele tatt hvordan jeg kan fikse dette, er jeg villig til å betale!

på forhond takk! ;D

Endret av Bilge^^
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg har vært "trigger happy", har dette programmet hjulpet meg ut en del ganger, men som du sa er jeg usikker på hvordan det fungerer med digitalkameraer.

Er det VIRKELIG viktig kan du leie dette firmaet til å gjøre jobben for deg. Men det koster veldig mye, kanskje kan den vedkommende idioten betale for det.

Forresten er det et Sony kamera du har, eller? Jeg har den funksjonen på mitt, men har aldri sett det på noen andre.

Skrevet (endret)

takker for svar! huff, jeg har jo tatt en go del bilder etter dette skjedde da.. :S men jeg skal prøve noen av de programmene dere har nevnt da! ;)

Endret av Bilge^^
Skrevet
gi tlbakemeldingda! :)

7560157[/snapback]

yes! :) Nei altså jeg prøvde PC Inspector Smart Recovery.. Men fikk ikke fram riktige bilder, + at d såg ut som programmet hengte seg etter 50% eller noe:/ men skal prøve å la det stå en go del lenger.. Nå skal jeg bare på en aldri så liten julehandel, også skal jeg prøve Freeundelete programmet etterpå. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...