Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Noen som vet om det er mulig å få tak i lydeffekter / stemmer fra spill? Warcraft 3, Command & Conquer og Unreal Tournament har noen særs artige kommentarer som hadde passet utmerket på mobilen.
Liquid Crystal Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Hvis det er store spill så hjelper det ofte å rote rundt på spill-cd'ene så er det ofte en egen mappe med lyder. Var ihvertfall det på neverwinter nights. rot litt rundt på instalasjonsmapper på pc'en og på cd'ene så regner jeg med at du finner en del av dem. Tormod =)
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Hvis det er store spill så hjelper det ofte å rote rundt på spill-cd'ene så er det ofte en egen mappe med lyder. Var ihvertfall det på neverwinter nights. rot litt rundt på instalasjonsmapper på pc'en og på cd'ene så regner jeg med at du finner en del av dem. Tormod =) 7554800[/snapback] Skal titte litt i helgen, men jeg tror de er pakket inn i kjernefiler - eller en pakke på lydeffekter.noerart.
CCola Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Bruker å ligge en mappe med lyder i. Lå iallfall i GTA, Red Alert, Heroes spillene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå