Licht Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Det hadde jo vært hysterisk morsomt å gjenskape en eller flere av Covenant-rasene (Halo-serien), og så legge universet for mine føtter.
Villanden Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 From the very tiniest forms of life to the intergalactic level of existence, you are in control of life itself in this simulation game by Will Wright. Beginning in the primordial ooze, players create a character from DNA that will grow, survive, and mate as it evolves from a single-celled organism to a fully-formed member of an establishing species. As more and more creatures inhabit the world, and as evolution forms the future, your species will join herds, clans, even civilizations. The more advanced the creatures of the planet grow, the more complex the strife of survival becomes. And while the player can continue gameplay in Spore at any level -- playing as a cell, as a wild creature, or as a civilized and organized society – players can also step even further out and play the game from the planetary or interstellar level, while also going online to connect worlds with other gamers. Dette kan være utdatert info, men det stod der iallefall. Forhåpentligvis kan du uploade verdenen din til din multiplayer konto og deretter spille online mot andre.
M@R7!N Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Nei, ikke sånn det fungerer. Du downloader og uploader andre players sine 'kreasjoner' mens du spiller og dermed fylles verdenen med dine og andres skapninger.
Laland Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Jeg kommer til og skaffe meg Ufo med maks angreps oppgraderinger, og dra rundt og ødelegge
NikkoDee Skrevet 24. desember 2006 Skrevet 24. desember 2006 Men er det bare jeg som gleder seg til begynnelesn?? Altså å være denne lille cella å skaffe grønne partikler å spise. Jeg synest lixom hele driten kommer til å bli gøy å skal ta mei god tid på hvert stadium
Whalecore Skrevet 24. desember 2006 Skrevet 24. desember 2006 Hvordan vil du spille spore? Jeg skal ta på meg oppgaven å lage det styggeste dyret noensinne.
Tygg3n Skrevet 24. desember 2006 Skrevet 24. desember 2006 (endret) Vil nok ha en agressive og voldelig rase spillet minner meg litt om ett spill til SNES: EVO. det er ett av de kuleste spillene eg har spillt og begynner med fiskene i havet og ender med mennesket^^ genialt spill :!: håper dette spillet lever opp til forventningene mine edit: Rasen kommer uansett til å se fucka ut^^ er nok lettere sakt enn gjort å lage nokke kult Endret 24. desember 2006 av Tygg3n
Unlimited LTD Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Slanger med vinger, finner og rekesalat mellom tærne. Altså: Et sykt dyr. Eller... En Wfalynptsar som jeg liker å kalle dem.
The Stig Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 (endret) Tipper jeg blir å lage effektive rovdyr, alle egenskapene til kjente mordere og krysse de med hverandre. Ser for meg en fleksibelt sterkt menneske med lange tenner og enorm spenst ... Endret 19. januar 2007 av Stikk-kont@kten
Monkeyboy Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 Jeg vil være en streng, men rettferdig gud. .. eller kanskje ikke?
empatiy Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 Den videon der fikk meg nesten frelst. Høydepunktet må jo være å oppleve et interaktivt 3d-univers. Virker veldig troverdig laget. Alt fra supernovaer til nebulaer og sorte hull Kan til og med lage egne galakser. Dette spillet skal jeg helt klart ha meg.
NikkoDee Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Ganske kult at du kan sette en munn over hele kroppen å skapningen vill kunne spise med den
andir Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Hvordan vil du spille spore?I will abuse his game so. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Will Wright on The Colbert Report.
mESA Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 (endret) Har bare hørt om spillet, har ikke brydd meg. Men 1 min av googlevideoen så virker det ganske nice. Jeg blir mer og mer spent på spillet etter videoen. Har ganske store forventninger no:p Men det var litt merkelig når man kjøpte stuff til dyrene. De forstod ikke mye av hva som skjedde liksom Endret 20. januar 2007 av MeSa
Farmus Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Hvis jeg ikke har misforstått, så er det ikke multiplayer. 7552030[/snapback] Det er multiplayer du kan fly rundt å hilse på andre sine planeter
Avean Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Håper de ordner ordentlig multiplayer på det, dette spillet måtte jo være det ultimate innen online gaming. Siden vi kan utvikle og skape våre egne planeter, da BURDE det vært muligheter for at vi er online samtidig på en måte. Jeg hopper inn i ufoen og besøker naboplaneten som er spilt av en annen spiller, kidnapper en female skapning av hans og parrer den med en av mine som da blir en slags hybrid med beste egenskaper av mine og hans hø hø .
mESA Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Hvis jeg ikke har misforstått, så er det ikke multiplayer. 7552030[/snapback] Det er multiplayer du kan fly rundt å hilse på andre sine planeter 7763059[/snapback] Jeg forstod det slik at man kunne laste ned andre sine planeter, men ikke spille med de samtidig.
Kaffeleif Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Har bare hørt om spillet, har ikke brydd meg. Men 1 min av googlevideoen så virker det ganske nice. Jeg blir mer og mer spent på spillet etter videoen. Har ganske store forventninger no:p Men det var litt merkelig når man kjøpte stuff til dyrene. De forstod ikke mye av hva som skjedde liksom 7762952[/snapback] Det er IKKE multiplayer som i et online spill (BF/WoW/Tyccon), poenget er at du "laster" ned figurene/bygningene en annen fyr har lagd, og så spiller dataen med disse figurene. Derfor kan det ikke komme en annen spiller å ødelegge alt for deg
Aasgaard Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Mistenker jeg kommer til å like første del av spillet best, og følgelig kommer jeg sikkert til å lage et vanvittig antall med skapninger. RTS-delen er jeg redd kan bli kjedelig ganske fort, men det er lov å håpe. I et slikt spill burde det forøverig være mulig å teste ut skapninger mot hverandre. Å kunne velge å hente en skapning av en venn, og å slippe den sammen med en egen skapning, for å se hvem som har mest bein i nesa i en liten "duell". Full flerspiller hadde selvsagt vært artig, men da måtte våpnene blitt ganske mye svakere. Hadde ikke vært spesielt artig når alle fløy rundt og kunne blåse hele planeter til himmels på nulltid.
Avean Skrevet 20. januar 2007 Skrevet 20. januar 2007 Har bare hørt om spillet, har ikke brydd meg. Men 1 min av googlevideoen så virker det ganske nice. Jeg blir mer og mer spent på spillet etter videoen. Har ganske store forventninger no:p Men det var litt merkelig når man kjøpte stuff til dyrene. De forstod ikke mye av hva som skjedde liksom 7762952[/snapback] Det er IKKE multiplayer som i et online spill (BF/WoW/Tyccon), poenget er at du "laster" ned figurene/bygningene en annen fyr har lagd, og så spiller dataen med disse figurene. Derfor kan det ikke komme en annen spiller å ødelegge alt for deg 7763609[/snapback] Det som faktisk ER morro da. Vi kunne jo ha simulert ett EKTE univers full av planeter skapt av spillere. Tenk deg hvor kult det hadde vært å rustet opp dine skapninger opp mot krig, prøve å redde en sivilasjon. Å ikke ha multiplayer i dette spillet er største skammen jeg noensinne har sett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå