Trynemjoel Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) Ubuntu viser nye ansikter I svar til den såkallte kristne versjonen av Ubuntu har noen laget en satanistisk versjon av distroen. Syntes det var en finfin latterkule i juletiden Clicky Endret 21. desember 2006 av Trynemjoel Lenke til kommentar
mkon Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 HAHA, du kan installere den kristne versjonen og konvertere den til "satanic edition"....genialt :!: Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Eller omvendt. Uansett, det måtte komme. Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Likte denne: Ubuntu Satanic Edition can be installed over any Ubuntu Edgy variant. We suggest Ubuntu Christian Edition, but the standard Ubuntu will do fine. Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Ja jeg instalerte for en uke siden eller no(hence signatur) og det er jo en helt ok themepack. Men jeg klarte ikke å legge inn Christian Edition, fikk feilmelding på ca 50% (lurer på om det var pcen som skjønte hva som skulle inn) så jeg måtte bare legge inn over vanlig ubuntu. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå