Gå til innhold

www.boxdesign.net - Respons


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skriftstr passer fint med resten syns jeg. Skal være minimalistisk.

Headen er ferdig den, kanskje jeg skal lage no mer i flash etterhvert.

 

<link rel="shortcut icon" href="icon.ico"/>

Her må du endre litt, du må endre til favicon.ico

 

Hvor er dine formateringene? se HTML koden.

Dvs. H1 (Hovedskrift), H2 (Undertekst), P (Paragraf)

7543470[/snapback]

 

Har ikke bruk for det når man bruker css. Og navnet på ikonet har vel ikke noe å si?

Endret av Stingher
Lenke til kommentar
Skriftstr passer fint med resten syns jeg. Skal være inimalistisk.
Hvor er dine formateringene? se HTML koden.

Dvs. H1 (Hovedskrift), H2 (Undertekst), P (Paragraf)

Har ikke bruk for det når man bruker css. Og navnet på ikonet har ikke noe å si.

 

1. Minimalistisk har ikke så altfor mye å gjøre med den faktiske størrelsen på nettsida di å gjøre. Jeg regner med at du er interessert i, og vil være tjent med, at folk faktisk skal kunne lese innholdet uten å måtte myse og ha øyeeplene 2 cm fra skjermen.

 

2. Hvorfor spør du om kritikk, når alt folk sier er feil likevel? CSS brukes i tillegg til korrekt og semantisk HTML (det innebærer blant annet å bruke elementene i HTML til det de er til for, avsnitt skal i <p>, overskrifter i <h1> - <h6> også videre). Videre synes jeg å huske at for å få favicon til å fungere best mulig i nettlesere på forskjellige plattformer, bør selve ico-fila hete nemlig favicon.ico.

Lenke til kommentar
Kan jeg spørre hvordan du har fått til den loadingen når man trykker på et bilde for å forstørre det??

 

Edit: Skriveleif...

7551579[/snapback]

Det heter Lightbox galleri tror jeg... søk på forumet etter lightbox du ;)

 

 

OT:

Jeg likte designet veldig godt, faktisk dritgodt! Har måttet åpne siden din flere ganger i dag for å se designet.

Lenke til kommentar
<link rel="shortcut icon" href="icon.ico"/>

Her må du endre litt, du må endre til favicon.ico

7543470[/snapback]

...Og navnet på ikonet har ikke noe å si.

7551334[/snapback]

Jo.. Opera bryr seg f.eks. bare om hva som er på /favicon.ico i bokmerkesamlingen. Dessuten får man da også ikonet på urler som ikke serverer html, f.eks. bilder.

Lenke til kommentar

Jeg fikk en følelse av et typisk ferdig-template design. Designet er anonymt og gir meg overhodet ingenting person fra deg, som en portefølje gjerne skal gjøre. Fargene er så som så, og den speil-effekten du har på bunnen er totalt unødvendig og ødelegger litt av det ellers stilrene imaget siden din har.

 

Ellers er overksifter, brødtekster og menyen alt for liten.

Lenke til kommentar
Jeg fikk en følelse av et typisk ferdig-template design. Designet er anonymt og gir meg overhodet ingenting person fra deg, som en portefølje gjerne skal gjøre. Fargene er så som så, og den speil-effekten du har på bunnen er totalt unødvendig og ødelegger litt av det ellers stilrene imaget siden din har.

 

Ellers er overksifter, brødtekster og menyen alt for liten.

 

Er helt enig i dette. Synes typografi valget ditt er for dårlig eller hva jeg skal si. Du bør revurdere det valget og du bør få størrelsen opp slik det ikke blir så smått alt sammen. Om du har en høy oppløsning på skjermen din vil dette ikke vise så godt.

 

Kanskje du burde gå litt mer etter "web2 standarden", med større overskrifter og større tekst generelt.

Lenke til kommentar
Jeg fikk en følelse av et typisk ferdig-template design. Designet er anonymt og gir meg overhodet ingenting person fra deg, som en portefølje gjerne skal gjøre. Fargene er så som så, og den speil-effekten du har på bunnen er totalt unødvendig og ødelegger litt av det ellers stilrene imaget siden din har.

 

Ellers er overksifter, brødtekster og menyen alt for liten.

7553794[/snapback]

 

Jeg har nok en litt anonym måte å lage sider på ja, det ligger et par linker til non andre jeg har lagd der og hvis du vil sammenlikne :)

Liker å ha siden litt dempet hvis du skjønner, så den den ikke forstyrrer med masse sterke farger, men samtidig ha et blikkfang som er den grønne på toppen.

 

Skal se om jeg kan få fikset litt på skriften.

 

Den loadingen finner du på www.dynamicdrive.com

Lenke til kommentar

Det blir nok å lage noe i flash etterhvert på toppen. Noen blomster som gror fram eller noe.

 

Denne siden er egentlig lagd som et skoleprosjekt der vi bare skulle demonstere ting og tang, så jeg vet at login'en er ganske lett å hacke :)

Men det var bare for demonstrasjonens skyld siden det var en del av oppgaven. Har ingenting å administere foreløpig.

Lenke til kommentar
Skriftstr passer fint med resten syns jeg. Skal være minimalistisk.

Headen er ferdig den, kanskje jeg skal lage no mer i flash etterhvert.

 

<link rel="shortcut icon" href="icon.ico"/>

Her må du endre litt, du må endre til favicon.ico

 

Hvor er dine formateringene? se HTML koden.

Dvs. H1 (Hovedskrift), H2 (Undertekst), P (Paragraf)

7543470[/snapback]

 

Har ikke bruk for det når man bruker css. Og navnet på ikonet har vel ikke noe å si?

7551334[/snapback]

 

 

Ehh... Hvor har du lært CSS fra da??! Selv om man bruker css SKAL man bruke rett formatering.. det er viktig...

 

Jeg synes siden ser alt for minemalistisk ut.. kunne ha sikkert sett bra ut på en telefon, men siden du ikke bryr deg om riktig oppsett av html virker siden sikkert ikke på en tlf...

Lenke til kommentar

Sette opp siden i annet en tabeller er en fin ting..

Kun innhold skal til nøds være i tabeller..

 

Ellers var designet bra, ikke overveldende, men bra..

For liten skrift som kan være vanskelig å lese om man sitter med websia f.eks på TVen.

 

Prøv å få mer farger på siden, grønt og grått overalt er ikke like atraktivt som mange farger som passer sammen..

Endret av goggen90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...