TronDoZY Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 <your moms my epic mount> og gode gamle <BEEP BEEP ima JEEP>
Lurvefranzen Skrevet 30. oktober 2007 Skrevet 30. oktober 2007 "Passion for Fashion" Et guild som kødder litt med et av det beste guildet på Draenor, Passion. Bruker samme tabard (hjerte) i rosa farger, bare mørkerer rosa enn Passion sitt. Herlig. Ellers er vel det dummeste navnet "dogs", vil jeg tro.
AvIOn Skrevet 30. oktober 2007 Skrevet 30. oktober 2007 Var med i guildet "Plague" før, ofc Horde-guilde Etter litt omorganisering og nye ledere 1 års tid senere, ble guildet kallt "Plague Reloaded", syns begge navna er fete nok =) Men beste guildnavnet jeg har sett er nok "Aurora Borealis". Grim batol ? Yepp, tidligere Daggerspine =) da snakker vi om Aurora Borealis.
Skosåle Skrevet 30. oktober 2007 Skrevet 30. oktober 2007 (endret) En guild som en alt jeg har er i: "Dislkts of Slyavnas".Jeg synes i hvert fall den var litt morsom. Synes nå "We smoke Felweed" er bra jeg haha!, Geniale begge to! Endret 30. oktober 2007 av Kjetil_90
Ihasabucket Skrevet 30. oktober 2007 Skrevet 30. oktober 2007 har ikke lest gjennom 53 sider.. men en definitivt go den er:' GET EPICS OR WIPE TRYING
Roberthawkins Skrevet 30. oktober 2007 Skrevet 30. oktober 2007 så et par fra guilden "Im Exalted With Your Mom" xD
Poseboen Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 <Crit happens> Syns den var litt smamorsom med tanke pa at det var en twinkguild. Godt mulig den er nevnt for.
Dwagon Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 Beste navnet jeg har støtt på er selvsagt guilden jeg er med i nå <Seven Sins>
Mikkel™ Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 Lol @ Me So Hordie @ Hellfire må vær den artigste jeg har vært borti Det beste navnet jeg vet av er jo guilden jeg er med i nå: A Necesarry Evil
wetass_ohyes Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 Local Rabbit Dealer Husker jeg humra litt når jeg slåss mot en fra den guilden.
dask Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Har en guild på alten min som heter "Boller å Brus" synes det navnet er best hehehehe PS: ja jeg er klar over at det skal være "Og" istedenfor "å"... men det var meningen at vi skulle ha "å" fra starten av .. hehehe:P
lolvik Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Beste navnet jeg har støtt på er selvsagt guilden jeg er med i nå <Seven Sins> For enn utrolig lame måte å si det på. Men men. Var ikke så bra anyway. OT; Beste, uhm.. har ikke noen, Værste ; WiThOuT WaRnInG....(skrives faktisk sånn. )
Skumtroll Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 <Son of a Biscuit> / <Sun of a Beach> er geniale navn på guilder. Så tidligere dere snakket om Aurora Borealis, vi har en Aurora Borealis på Ravencrest også
Frohman Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 (endret) <Son of a Biscuit> / <Sun of a Beach> er geniale navn på guilder. Så tidligere dere snakket om Aurora Borealis, vi har en Aurora Borealis på Ravencrest også Neeeeeei? Kan det være noe med at det er det mest brukte latinske fremmedord på guilds - liek ever, any game? Endret 20. desember 2007 av Frohman
MrRexor Skrevet 21. desember 2007 Skrevet 21. desember 2007 <Son of a Biscuit> / <Sun of a Beach> er geniale navn på guilder. Så tidligere dere snakket om Aurora Borealis, vi har en Aurora Borealis på Ravencrest også Neeeeeei? Kan det være noe med at det er det mest brukte latinske fremmedord på guilds - liek ever, any game? Nei, nei. Du tenker på "We did Meridoc's mom", du? Lett å forveksle, sant, så sant.
kalli Skrevet 21. desember 2007 Skrevet 21. desember 2007 Synes <I hate running> er ganske bra...! Ellers den nye guilden min, <Smaker som Kylling> er jo også ganske bra...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå