Gå til innhold

dataen bråker sånn

jente26

Anbefalte innlegg

Skrevet

har akkurat kjøpt meg en hp 9005 .for 10 000kr.dataen er en uke gammel.å jeg syns den bråker .den er aldri stille.jeg laster ned endel filmer å sånn.er det vanlig at en bærbar data alltid vil gi litt lyd fra seg.??jeg blir litt sliten av den sussinga jeg.. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet
har akkurat kjøpt meg en hp 9005 .for 10 000kr.dataen er en uke gammel.å jeg syns den bråker .den er aldri stille.jeg laster ned endel filmer å sånn.er det vanlig at en bærbar data alltid vil gi litt lyd fra seg.??jeg blir litt sliten av den sussinga jeg.. :(

7532858[/snapback]

Du har kjøpt en desktoperstatter, en billig en sådann og den har ikke akkurat verdens mest avanserte kjøleløsning. Du kan prøve å oppdatere bios fra HP sine sider, om den fremdeles bråker for mye så ville jeg benyttet angrefristen og kjøpt med en bedre maskin. Bruker du forresten å spille? Du må trolig legge i litt mer, men det er nok verdt det :)

Skrevet

Sorry at jeg kræsjer denne posten her, men har samme problemet selv. Sitter på en FS Amilo M1425 som snart er to år gammel. Den har begynt å bråke sinnsykt mye i det siste og batterilevetiden er...vel, den ekisterer knapt nok mer. Dessuten virker den varm...eller hvertfall varmere enn før. "Kabinettet" har også fått noen sprekker og et av bena under mangler, men dette burde vel ikke ha noe å si for hvordan maskinen fungerer(?).

Kan det være støv som har samlet seg opp eller...? Og er det noen særlig god idé å skur opp maskinen selv for å se etter? Har fiklet litt med stasjonære PCer før, men har aldri tittet inni en laptop.

Skrevet

kan ofte samle seg endel støv i bærbare og ja, spesielt de med kraftige vifter, omd en er lett å skru opp så kan du godt gjøre det, men vær veldig forsiktig og gjerne bruk håndleddslenke eller ta på metall som avleder strøm (eks vannkran), rett før du begynner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...