Gå til innhold

Tungvektsboksing,Valuev. Hva syns du?


Gaston

Anbefalte innlegg

20, Januar eller noe i den duren braker det løs igjen. Nicolay Valuev møter en amerikaner som jeg ikke helt husker navnet på.

 

Jeg så tittelkampen i tungvektsboksing for noen måneder siden mellom John Ruiz og Valuev der russeren vant knepent. Han er jo kalt "The Beast from the East".

Han er 2,13m og veier 158kg.

 

Tror dere han vinner igjen.

Valuev klipp fra youtube...

John-Ruiz-Nikolay-Valuev17.jpgnikolai-valuev.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Valuev er sinnsykt diger. Han rager et hode høyere enn alle han møter. Det er noe rart med den fyren. Han har en slags utstråling som gjør at han virker snill som ett lam. Men jeg tror nok folk kjenner det trykker når han får inn treff.

Jeg skal ihvertfall prøve å få med meg denne kampen.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Nja, mener da bestemt Valujev hadde kampen i sin hule hånd, helt til McCline tråkka over og tryna. McCline ble eksplosiv på slutten, mest sannsynlig fordi han skjønte at det ikke nytter å holde tilbake når et sånt godstog er iferd med å kjøre over deg. Bare å slå det man rekker før neste knalltreff kommer inn.

 

Det var nok ikke sånn han hadde håpet å forsvare tronen sin, uansett. McCline kjempet jo som en helt for å komme seg på beina selv om foten var helt fucked. Når man veier 130kg og får hele kroppsvekten på siden av foten, setter det nok sine spor :p

Jeg tråkka skikkelig over på nyttårsaften, måtte ta fri 2 dager fra jobb etter nyttår for jeg knapt kunne stå på foten. Og nå, 3 uker etterpå har jeg fortsatt vondt hvis jeg vrir fotbladet sidelengs. Jeg gjorde som han, hoppa og landet på siden av foten uten noe støtte. Med det samme var det så vondt at jeg ble skikkelig kvalm og svimmel.

 

Var stilig å se Cecilia..men motstanderen var veldig sterk som holdt seg på beina hele kampen, selv om hun var på defensiven 95% av tiden.

 

Boxing er liksom ikkeno gøy når det ikke er fra Las Vegas og den gamle "Lllllllet's get ready to rumblllllllleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee"-fyren annonserer kampene. Han holder jo fortsatt på, han.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Gjest Slettet+4123456
Nå håper jeg noen grisebanker Valuev snart. Utrolig ensformig og kjedelig boksing. Men så igjen er dagens boksing korrupt å kjipt. Begynner å ligne mer på show noe ala wrestling hvor en plukker mestere med manuskript og penger.

 

Enig, han er bare stor og ikke noe gøy å se på, føler det litt som om eneste grunnen til at han har vunnet så mye er størrelsen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...