Gå til innhold

Core2duo! Bra pc kjøp?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.komplett.no/k/shoplist.asp?mode...19-200AFDFF7FEE

 

er en pc jeg har satt opp for dama... burde kasnkje vurder å bytte skjermkort :p

 

Har brukt 5 min på den så den er ikke helt fin polert :p blant annet gjenstår de tlitt googling av diverse ting osv :p

 

Edit: (Bountyhunter her bare svirrethasverr som har logget in hos meg og ike logget ut igjen :p)

Endret av svirrethasverr
Lenke til kommentar
Se der ja. Som sagt er det ditt valg, vil bare si at det er fin fin Pc'e du har der.

 

Siste minuset er hovedkortet. MSI er ikke akkurat kjent for kvalitet hvis du skjønner hva jeg mener..

Men det går sikkert bra.

7531375[/snapback]

Selv kjøpte jeg et MSI 975X Platinum PowerUp Edition som jeg er veldig fornøyd med. Det er ikke så dyrt heller, og 975X chipsettet er mer modent enn P965.

Lenke til kommentar
Se der ja. Som sagt er det ditt valg, vil bare si at det er fin fin Pc'e du har der.

 

Siste minuset er hovedkortet. MSI er ikke akkurat kjent for kvalitet hvis du skjønner hva jeg mener..

Men det går sikkert bra.

7531375[/snapback]

Selv kjøpte jeg et MSI 975X Platinum PowerUp Edition som jeg er veldig fornøyd med. Det er ikke så dyrt heller, og 975X chipsettet er mer modent enn P965.

7531511[/snapback]

 

 

Såklart MSI er bra, men de har mange klager. Som andre produsenter også har, men MSI har bare flere enn andre. :p

Du har billige produkter, det skal de ha ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...