Gå til innhold

Core2duo! Bra pc kjøp?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stones_: Blir jo fort vekk 13 000 når man skal handle inklusive frakt, og skal trådstarter ha særlig bedre skjemkort må du fort legge på 1 500 - 2 000 kr. For reell ytelsesøkning bør man vel opp i GF 8800GTS. XTX gir ikke ytelsesøkning verdt prisforskjellen på over 1 000 kr, er man oppe i den prisklassen da legger man på 600 kr for 8800GTS

 

Men jeg ville vurdert annet hovekort, forstår ikke valget av mATX kort når du har et ATX kabinett. Gigabyte GA-965-S3 eller ASUS P5B er kort som kan anbefales (samme prisklasse). Jeg ser ikke grunn for å velge 975X kort som koster 300 - 500 kr mer. Et mulig alternativ er, Asus P5N-E SLI.

 

Jeg ville heller ikke ha valgt Hitachi HD, Samsung, Seagate eller Western Digital er bedre valg.

Lenke til kommentar

Ikke velg det skjermkortet, det er mATX og med ditt kabinett skal du ha ATX kort. Vil du ha Gigabyte velger du Gigabyte GA-965P-S3. Er mer eller mindre samme kortet, bare i ATX format. Tåpelig å velge bort flere ekspansjonsporter.

 

Skal du ikke kjøpe før i februar vil det også komme flere andre kort på markedet for C2D. Det vil trolig også skje noe på grafikkfronten som kan ha betydning.

 

Edit: ... det skjermkortet ..., skal være ... det hovedkortet ...

Endret av Bolson
Lenke til kommentar
Ikke velg det skjermkortet, det er mATX og med ditt kabinett skal du ha ATX kort.[

7538686[/snapback]

 

Tror du mener hovedkort?

 

Hvis du skal kjøpe den i februar, må du aldri finne på å kjøpe et DX9-skjermkort. Du får GeForce 8-serien og R600 fra ATI. R600 kommer nok til å være steindyr når den kommer. Mulig dyrere enn G80 da den kom. Ryktene sier at den har 2gb minne osv.

GeForce kommer til å koste det samme som varene nå koster: billig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...