Gå til innhold

Carmageddon hva skjedde?


Anbefalte innlegg

Husker tilbake på dager med vanvittig morro. Carmageddon og carmageddon 2 via lan i it timene på videregående.

 

Hva skjedde egentlig med denne serien?

 

Carmageddon en var meget underholdende. Kjør over, mos og knus :p

 

Carmageddon 2 tok det et steg videre med oppdatert grafikk og missions innimellom de vanlige racene. Noen av disse var veldig vanskelige og litt frustrerende.

 

Så kom carmageddon TDR 2000 som var ufattelig dårlig. En gjeng med consoll port'er av det originale carmageddon kom også, og få av disse var vel veldig vellykket.

 

MEN

 

Hvorfor har ikke SCI laget et comeback carmageddon spill med mer avansert grafikk, gameplay alla Carmageddon 1/2 og internet madness. Det er noe jeg hadde likt å se :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke så lenge siden jeg stilte meg selv samme spørsmål som trådstarter.

Brukte utrolig mange timer på Carmageddon 2. Husker enda übercheaten som gjorde at du fikk alt av våpen o.l.

Når løpet starter, skriv "lapmylovepump" ;)

Om de klarte å lage en ny versjon av Carmageddon 2, med bedre grafikk og gameplay, så hadde det vært mer enn godt nok for meg.

Men tro for et hysteri det hadde blitt i "Foreldre mot normal oppvekst" og slike organisasjoner om det kom et nytt og realistisk Carmageddon!

Lenke til kommentar
Er ikke så lenge siden jeg stilte meg selv samme spørsmål som trådstarter.

Brukte utrolig mange timer på Carmageddon 2. Husker enda übercheaten som gjorde at du fikk alt av våpen o.l.

Når løpet starter, skriv "lapmylovepump" ;)

Om de klarte å lage en ny versjon av Carmageddon 2, med bedre grafikk og gameplay, så hadde det vært mer enn godt nok for meg.

Men tro for et hysteri det hadde blitt i "Foreldre mot normal oppvekst" og slike organisasjoner om det kom et nytt og realistisk Carmageddon!

7533435[/snapback]

 

Også Smartbastard var en smart ting å huske =)

Lenke til kommentar

Jeg brukte bare lapmylovepump. Det var vel noe slags ultimate cheat om jeg ikke husker helt feil ;)

Akkurat som oblivionisoutthere i Turok 2, som forresten også var et genialt spill jeg skulle likt å sett mer av.

 

Og btw, hvorfor husker jeg cheats fra spill det er LENGE siden jeg har spilt? Weird.

Lenke til kommentar
Jeg brukte bare lapmylovepump. Det var vel noe slags ultimate cheat om jeg ikke husker helt feil ;)

Akkurat som oblivionisoutthere i Turok 2, som forresten også var et genialt spill jeg skulle likt å sett mer av.

 

Og btw, hvorfor husker jeg cheats fra spill det er LENGE siden jeg har spilt? Weird.

7533914[/snapback]

 

Husker det nokk for at d ble tastet hele tiden :)

 

husker Smartbastard, powpow, og bonbon fra tiden jeg spilte carmageddon 2, noe jeg gjor før jeg fikk min egen pc' som da er over 3 år siden :dontgetit:

Lenke til kommentar
Jeg brukte bare lapmylovepump. Det var vel noe slags ultimate cheat om jeg ikke husker helt feil ;)

Akkurat som oblivionisoutthere i Turok 2, som forresten også var et genialt spill jeg skulle likt å sett mer av.

 

Og btw, hvorfor husker jeg cheats fra spill det er LENGE siden jeg har spilt? Weird.

7533914[/snapback]

 

 

Turok skal komme til playstation 3. Gammle minner dukker opp.

Nintendoen ga meg faktisk mange morsome timer forran tvskjermen.

Hadde og det siste turok spillet til ps2, men kom aldi inn i det, hadde liksom mistet magien...

Får håpe de gjør en bra jobb med det kommende turok-spillet, ivertfall ved tanke på hva hardwaren i ps3 gir av muligheter. :)

 

 

EDIT; Carmageddon er og faktisk en av de beste spillene jeg har vært borti. Fantastisk underholdning. :cool:

Endret av The_Free_Man
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...