Gå til innhold

Pizza Tycoon hjelp. Bug?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har begynt på an igjen med dette spillet, men jeg har et problem!

Når jeg åpner en ny restaurant kommer det ingen kunder! Jeg har markedsført for hundretusener av dollar, ikke en jævla solgt pizza. Hvis jeg velger quick-start derimot åpnes det en liten råtten restaurant som det kommer kunder i.

What to do? Første gang jeg har dette problemet så lenge jeg har spilt spillet, kan det være en bøgg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er viktig å ha en stor meny (gjerne maks antall) som dekker både det som er trendy for tiden og smaken til de forskjellige demographics og å finne ut hvilke demographics som det er mye av i området hvor din resturant ligger. Fine møber som f.eks marble white til 6500 (?) trekker også en del kunder om jeg husker rett. Når du så har alt dette og kjører på med flyers og lignende tar det omtrent en uke eller to før kunder kommer inn og da stiger også antallet ganske raskt om alt er gjort rett.

Jeg vil også anbefale madrid som startby fordi det er veldig mange som bor der samtidig som at husleien er lav.

Skrevet

Det er noe med Pizza oppskriftene fra instruksjonsboka så vidt jeg husker.

Er vel en form for 'copy protection' kan man jo si.

Man praktisk talt 'må' ha en original oppskrift fra boka for å komme igang.

Skrevet

stemmer det, der er kopibeskyttelse. for at det skal komme folk til restauranten din så må du lage minst 4 av pizzaene fra instruksjonsboka. jo bedre score og jo flere jo bedre.

Skrevet

Hmm, er ikke dette spillet blitt freeware til nå? Mod må gjerne fjerne dette om det ikke stemmer. Jeg har ærlig talt lastet det ned, jeg har ikke floppydrive på maskinen min, og ikke faen om jeg finner de i det hele tatt.

Med andre ord, dersom jeg lager noen orginalpizzaer selv skal problemet løse seg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...