Gå til innhold

Jeg vil ha nytt RPG!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er så driiiiiiit lei av de gamle RPG'ene mine! Er det noen som har noen tips?

Noe som ligner f.eks. Fable

ps. Bare FPS

Endret av mhb93
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde vert greit å vite hvilke du har fra før av.

hvis ikke vil du bare få en liste av spill du sikkert har.

Selv anbefaler jeg Morrowind, mitt favoritt spill EVER uansett sjanger

Skrevet
Neverwinter nights 2.

7524206[/snapback]

Støtter den, ferdi arbe.

Er du ute etter enda mer action orientert er Dark Messiah of Miight and Magic et godt alternativ! Det betegnes vel som RPG, men er mer i retning action med litt rpg elememter, spør du meg. Jeg er rollespill fan til de grader, og jeg likte det!

Skrevet

Her er noen, men det er vanskelig når man ikke vet noe om hva du har, hvilke konsoller du har osv.

Japansk type :

Final Fantasy 6,7,8,9,10

Chrono Trigger/Chrono Cross

Dragon Quest 8

Dot Hack

Vestlig :

Oblivion

Baldurs Gate 1 & 2

Icewind Dale

Skrevet (endret)
Jeg er så driiiiiiit lei av de gamle RPG'ene mine! Er det noen som har noen tips?

Noe som ligner f.eks. Fable

7524047[/snapback]

Ok.. Har: Oblivion, Fable og spiller Silkroad littegranne. Spill til PC er vel det jeg vil ha.. Endret av mhb93
Skrevet (endret)

Kommer det noe bra i "1st person"? Noe som overhodet likner på M&M 6-8 (9ern var skuffende)? Eller Ultima Underworld I-II? Eller Arx Fatalis?

Det irriterer meg at såkalte rollespill idag skal være så fast paced, laget for hyperaktive unger som vil ha sinnsykt mye eyecandy slik at man må bruke 5000 på et nytt skjermkort (ok noe satt på spissen, men..)

Har ikke prøvd Oblivion, men har lest at dungeons skaleres etter din egen level. Det er jo bare latterlig.

Endret av WarpX
Skrevet
Har ikke prøvd Oblivion, men har lest at dungeons skaleres etter din egen level. Det er jo bare latterlig.

7566007[/snapback]

Last ned mods så får du en av de beste spillene som finnes :thumbup:

Skrevet
Vampire - The Masquerade: Bloodlines.

7533921[/snapback]

Enig med deg der Zealuu, burde kanskje laste ned di uoffisielle patchene før enn starter da ;)

Skrevet
Vampire - The Masquerade: Bloodlines.

7533921[/snapback]

Enig med deg der Zealuu, burde kanskje laste ned di uoffisielle patchene før enn starter da ;)

7569529[/snapback]

Enig med begge! Bloodlines er et så utrolig bra spill, og det er ganske forskjellig fra andre RPGs. Ellers er Gothic 3 veldig bra, men også her bør man laste ned patch først.

Skrevet

bloodlines er et bra spill ja, holder på å spille gjennom for andre gang nå. merker loadinga går mye kjappere siden sist pga ny PC. har også patchene installert. driiiiitfeett

Skrevet (endret)

Jeg fikk Neverwinter Nights 2 til jul, og har lasta ned patch 1.03.

Burde jeg starte og spille det nå, eller er det såpass mange bugs att jeg burde vente på flere patcher?

Endret av RaZeR91
Skrevet
Jeg fikk Neverwinter Nights 2 til jul, og har lasta ned patch 1.03.

Burde jeg starte og spille det nå, eller er det såpass mange bugs att jeg burde vente på flere patcher?

7579332[/snapback]

Ville ha prøvd det, i alle fall. Sjølv har eg ikkje opplevd nokon bugs eller ytelsesproblem so langt. :)

Kay

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...