Gå til innhold

Hvilket spill er det dorlegaste/beste som er utgid


Anbefalte innlegg

hvilket spill er det dorlegaste/beste som er gjidd ut?

 

Dei dorlegaste er nok

frustrerte fruer.

Friends.

need for speed underground.

need for speed hot pursiut

 

 

Beste spil:

Cs.

The sims.

gta liberty city og san andreas og vice city, gta 3 er litt bra og.

need for speed carbon og most wanted

Age of empires 2 (på lan)

Tm nations

 

Nokon som har fleire spil som skulle vert på lista?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror nok Big Rigs: Over the Road Racing er det dårligste som har blitt gitt ut. Har aldri hatt gleden(?) av å prøve det selv, men om du leser en hvilken som helst anmeldelse av det, finner du fort ut hva det går i :)

 

Beste spillet må vel for min del være Civilization. Dette spillet har faktisk hatt en enorm innvirkning på livet mitt ved at det rett og slett skapte en enorm interesse for historie og geografi, fag jeg studerer idag :)

Lenke til kommentar
Tror nok Big Rigs: Over the Road Racing er det dårligste som har blitt gitt ut. Har aldri hatt gleden(?) av å prøve det selv, men om du leser en hvilken som helst anmeldelse av det, finner du fort ut hva det går i :)

 

Beste spillet må vel for min del være Civilization. Dette spillet har faktisk hatt en enorm innvirkning på livet mitt ved at det rett og slett skapte en enorm interesse for historie og geografi, fag jeg studerer idag :)

7513549[/snapback]

 

Kult da, hva handler spillet om??

Lenke til kommentar

Big Rigs handler om å kjøre en trailer uten tilhengere. Siden spillet ikke fungerer skikkelig, finnes det ingen kunstig intelligens på motstanderne dine, så de blir stående på startstreken, og rikker seg aldri. Spillet er en eneste stor bug rett og slett.

 

Civilization handler, kort fortalt, om å bygge opp et imperium fra år 4000 f.Kr. til moderne tid.

Lenke til kommentar
Big Rigs handler om å kjøre en trailer uten tilhengere. Siden spillet ikke fungerer skikkelig, finnes det ingen kunstig intelligens på motstanderne dine, så de blir stående på startstreken, og rikker seg aldri. Spillet er en eneste stor bug rett og slett.

 

Civilization handler, kort fortalt, om å bygge opp et imperium fra år 4000 f.Kr. til moderne tid.

7513588[/snapback]

 

 

big rigs har eg spilt, men civilization skal eg jamen ta og kjøpe!!

Lenke til kommentar
big rigs har eg spilt, men civilization skal eg jamen ta og kjøpe!!

7513601[/snapback]

Tja, ut ifra den listen du har satt opp tror jeg ærlig talt ikke Civilization er et spill du kommer til å like. Det er et turn-based strategispill, som kan virke veldig kompliserti begynnelsen. Du må forvente å bruke litt tid på det for å forstå hva alt egentlig går ut på.

 

Her er forøvrig link til en demo av Civ4, nyeste spillet i serien. Så kan du prøve selv :)

http://www.gamershell.com/download_11624.shtml

Lenke til kommentar
Dårligste:

The longest journey

7515351[/snapback]

 

Du kødder? Den lengste reisen er det spelet som har hatt den BESTE historien og den beste musikken etter mi meining. Eg vil plassere spelet under eit av dei beste eventyrspela som er lagd.

 

Vil også leggje til Morrowind, Age of Mythology, (og som nemnt før) Civ!

Og det første Ape Escape spelet til PS selfølgelig :) <3

Lenke til kommentar

virker som trådstarter bare prøver å provosere. har du prøvd frustrerte fruer spillet? det er ett jentespill som the sims 2 og barbi dress up challenge ja, men det gjør det vel ikke til ett dårlig spill?

 

og nfs 3 hot pursuit er jo ett av det beste i serien!

 

 

greit at det er lov å ha forskjellig smak, men dette er bare tull :no:

Lenke til kommentar

Nokre trådar som går på dette emnet:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=338885&hl=

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=602393&hl=

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=592176

 

Du finn sikkert fleire om du søker. Legg og merke til at svara bør begunnes for at dei skal ha ein nytte, viss ikkje blir det bare ein rein telletråd.

 

Denne tråden stengjast. Bruk heller ein av dei nemnte trådane.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...