Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

[løst]Xenonlys "kortslutter" Audi'n


voluz

Anbefalte innlegg

Irriterende greier dette ja. Spesielt i vinter da jeg kjørte over diverse fjelloverganger på natta. Herlig når bilen kortslutter da og jeg må stoppe midt på vidda og slå av og på tenningen to(!) ganger, og så kjøre med nærlys resten av veien i frykt for at det skal skje igjen... :nei:

 

Skal på nye fjell i påska, så hadde vært en fordel om dette var i orden til da...

 

Håper den innpakningsteorien funker. Høres jo litt logisk ut, eller? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Som nevnt hadde jeg samme problem,men alt ble iorden etter en oppgradering av importøren.

8110439[/snapback]

Hva fikk du tilsendt som fikset problemet da?

 

Edit: Kan ikke huske at settet mitt hadde noen releboks på størrelse med en fyrstikkeske nei... var denne releboksen festet til ballastene eller pærene da? Var isåfall ingen relegreie på ballastene. Settet mitt er nå temmelig nøyaktig 1 år gammelt. Må fikse dette før garantien går ut...

Endret av voluz
Lenke til kommentar
Alt uten tenneren.Nå var alt separert som to enkeltstående systemer men ekstra rele og motstand.

8110521[/snapback]

Tenneren? Du snakker med en som knapt får åpnet panseret på bilen her. :p

 

Det jeg har var i 2 deler. 1 del med pæra med noe ledningsstæsj bak, og 1 del med ballasten og også der ledning som er koblet fast til denne.

 

Altså 2 deler.

 

Det du også fikk?

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

post-151510-1201350116_thumb.jpg post-151510-1201350208_thumb.jpg

 

Hallo,

 

For ALLE biler f.o.m. 2003 modell som ettermonterer et Xenonkit så MÅ du også montere en feilfjerner. Du kan få tilbakeslag fra ballast til computeren din, dette kan medføre ødelagt computer......, og den koster nok en god del mer enn Xenonsettet.....

 

Du MÅ montere en for hver ballast, og de selges under navnene"Feilfjerner og Canbusfjerner". Dette gjelder SPESIELT tyskproduserte biler. Denne feilfjerneren ligger på ca. Kr. 395.-

 

Ellers er det mye BILLIG skiit på markedet av Xenon sett. Var i Kina for ikke lenge siden å besøkte 10 fabrikker, kun en av de tilfredsstilte kravene til GODT produkt. Xenonlys-Norge.com har et meget bra Kit til Kr. 3800.- dette er imidlertid ikke kinesisk. Det er laget etter amerikanske spesifikasjoner og er produsert i Sør-Korea. Jeg vil påstå at det er det beste på market. Firmaet har også en utvidet pæregaranti som gir deg nye pærer etter 6 år om de går.

 

De selger også et bredt utvalg av LED lamper for arbeidslys og har et bredt utvalg av lamper til on/off-road, motorsykkelkits, lastebiler osv. osv. osv. Så hvis du ikke har montert en feilfjerner, så må du få montert en snarest før du ødelegger computeren i bilen din. Lykke til!post-151510-1201350042_thumb.jpg

post-151510-1201350297_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Xenonlys-Norge.com har et meget bra Kit til Kr. 3800.-

 

Firmaet har også en utvidet pæregaranti som gir deg nye pærer etter 6 år om de går.

 

De selger også et bredt utvalg av LED lamper for arbeidslys og har et bredt utvalg av lamper til on/off-road, motorsykkelkits, lastebiler osv. osv. osv.

 

 

La meg gjette, du er Bjarte Loftheim i Xenonlys Norge?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...