Gå til innhold

Beste Vista skin til XP?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har en .msstyle fil som man kan bruke om man har patchet uxtheme.ddl, og man slepper da å bruke andre programmer.

Den heter noe så orginalt som Windows Vista Style. Jeg fant den på Devianart, så et søk der vil kanskje gi resultater.

til opplysning pakker den seg ut i en mappe som heter WinVista og i egenskaper for skjerm heter den Windows Vista Style, med Vista RC1 som valg. Lett? :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
WindowsBlinds anbefales ikke. Dette er et program som ligger og kjører ssamtidig med UXtheme filen til windows som styrer det med skins.

 

Jeg vil anbefale Vista Transformation Pack 4.0

jeg har brukt denne selv før og nr bruker flere av vennene mine den og har ikke gjort pc'ene noe tregere eller ustabil.

 

Hvis du har flere spm så kan du jo stikke innom deskmod tråden vår. Ligger link i signaturen hvis du ikke finner den i Windows kategorien.

7513057[/snapback]

 

Heisann godtfolk :D

 

Har hatt Vista Transformation Pack 4.0 nå ei stund, er konge :)

Men kom over noe her, Vista Transformation Pack 6.0

Det virka så utrolig fett :D :D

Noen som har noe å si på det?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Heisann godtfolk :D

 

Har hatt Vista Transformation Pack 4.0 nå ei stund, er konge :)

Men kom over noe her, Vista Transformation Pack 6.0

Det virka så utrolig fett :D :D

Noen som har noe å si på det?

 

 

Hvis 4.0 var konge, så er jo sikkert 6.0 enda bedre. Er jo bare å prøve.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Og det er noe seriøst?

Fikk sykt lyst på det nå  :D

7634667[/snapback]

 

Den har hvertfall softpedia sitt merke: "No adware - no spyware - no viruses" Og fått "5/5 softpedia pick".

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Hvem er det som drifter den vær-saken? Skulle funne den plassen som er nærmest der jeg bur, noen som har en oversikt over plassene i norge som været blir hentet fra?

 

Bergen var den nærmeste jeg kom, men det er 4 timer fra der jeg bur hehe

 

 

og en liten ting til...

 

Er det bare jeg som får denne buggen her? :hmm:

post-63993-1167951759_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Jeg får nesten samme bug, avalaker. Bortsett fra at min er slik på høyresiden. Samtidig ble Utforsker bare helt rart, og repeat var stavet feil (repaet), så jeg holder meg til min halvveis-Vista skin :)

7648926[/snapback]

 

Han sa selv at han fikk litt dårlig tid til å lage denne transformation packen. Komemr sikkert en oppdatering.

Lenke til kommentar
Hvem er det som drifter den vær-saken? Skulle funne den plassen som er nærmest der jeg bur, noen som har en oversikt over plassene i norge som været blir hentet fra?

 

Bergen var den nærmeste jeg kom, men det er 4 timer fra der jeg bur hehe

 

 

og en liten ting til...

 

Er det bare jeg som får denne buggen her?  :hmm:

7645804[/snapback]

 

Nei, jeg hadde det i begynnelsen.. Men så leste jeg bare her..

 

Last ned: VistaStart ;)

Da fungerer det..

Lenke til kommentar
Du kan enkelt og greit avinstallere, eller gå på start -> alle programmer -> tilbehør -> systemverktøy -> systemgjennoppretting, og finne ett tidspunkt før installasjon. Det blir ofte satt av seg selv, så fremt du ikke har skrudd det av selv.

7652479[/snapback]

 

Det her drar noke sjukt med minne !! Viss eg opner et program så begynner musikken i itunes å hakke i bakgrunnen.... Prøver no å avinstalere men det skulle ikkje vere so lett, får melding om at den mangler ei fil, så den kan ikkje avinstalere...

 

Noen her med samme problem?

 

(ja pcen skal teoretisk sett vere god nok til dette "programme")

 

:(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...