Gå til innhold

Multinote Compal HEL80- SpeedswitchXP?

datamaskin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
http://www.dinside.no/php/art.php?id=359713

Denne ble best i test og jeg vurderer å kjøpe. Men da sier dinside at en bør ha: SpeedswitchXP.

Hva er det?

Er det dyrt?

Vanskelig å installere?

MVH

7509844[/snapback]

Et lite program som gjør at du kan kjøre cpu på max hastighet hele tiden. Er helt gratis, bare søk det opp på google. Prøv også å oppdatere bios til nyeste fra www.compal.com da dette kan fikse tullet med strømstyringa.

Skrevet
http://www.dinside.no/php/art.php?id=359713

Denne ble best i test og jeg vurderer å kjøpe. Men da sier dinside at en bør ha: SpeedswitchXP.

Hva er det?

Er det dyrt?

Vanskelig å installere?

MVH

7509844[/snapback]

Et lite program som gjør at du kan kjøre cpu på max hastighet hele tiden. Er helt gratis, bare søk det opp på google. Prøv også å oppdatere bios til nyeste fra www.compal.com da dette kan fikse tullet med strømstyringa.

7510746[/snapback]

Ok, flott! Så det er egentlig ikke noe minus da det er enkelt å fikse og gratis! :)

Skrevet

OK, men der kan eg jo bygge pc'en selv.

Da prisen står på 10100 (som også ble oppgitt som pris på dinside) står det at den kommer med 512 MB ram :ohmy: Og på dinside står det 1GB. Dvs at jeg må betale nesten 500kr mer, for å få det. Og på dinside står det også at den har Blåtann og TV kort, dette heller står ikke på, og når jeg krysser ut dette må jeg ut med 700 kr til. + hardisken står på 80GB, og det er ingen operativsystem på pc en, en må vel ha det? Det og koster ekstra. Tilsammen, det jeg setter opp slik pc'en ''er'' ifølge din side må jeg ut med: nesten 13 tusen.

Det kan da ikke stemme? Noen som vet?

Skrevet
Dem hadde en kampanjemodell for en tid tilbake og det kan hende du er litt sent ute...

7514495[/snapback]

OK :(

Men hvorfor står det på dinside at en kan VELGE mellom blåtann og TV-tuner. Er ikke det 2 HELT forsjellige ting?

Og hva brukes forresten blåtann til?

Skrevet (endret)
Dem hadde en kampanjemodell for en tid tilbake og det kan hende du er litt sent ute...

7514495[/snapback]

OK :(

Men hvorfor står det på dinside at en kan VELGE mellom blåtann og TV-tuner. Er ikke det 2 HELT forsjellige ting?

Og hva brukes forresten blåtann til?

7514512[/snapback]

Det var vel kanskje en mulighet på den kampanjemodellen, valg mellom tv turner eller blåtann "er ikke sikker" jeg bare tipper"...

Mye som blåtann kan brukes til men det mest kjente er nok mobiltelefon... "høyhastighet" kontra IR feks

Endret av Jada-jada
Skrevet

OK.

Hvis jeg bare kjøper den sånn som forhåndsinnstillingene er, er det en bra pc for pengene da? uten blåtann tv tuner, og med bare 512 MB (kan dette stemme?!) minne?

Skrevet
OK.

Hvis jeg bare kjøper den sånn som forhåndsinnstillingene er, er det en bra pc for pengene da? uten blåtann tv tuner, og med bare 512 MB (kan dette stemme?!) minne?

7514594[/snapback]

Ring de på Mandag men jeg hadde ikke kjøpt en maskin i denne prisklassen uten blåtann og minimum 1024MB ram...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...