rsae Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 (endret) Leverte min ett år gamle Whitebox CL1557 til WB kundersevice i mai/juni 2006 grunnet feil på skjermkortet. Jeg har purret mange ganger for å få levert maskinen ferdig reparert tilbake. Per idag har jeg ikke fått maskinen i retur, kun beklagelse fra WB om at de ikke kan reparer den? Har andre i forumet tilsvarende erfaringer og hvordan ble disse løst?? Endret 15. desember 2006 av rsae
riroil Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 Søk litt på forumet og på ITpro.no så ser du at det er mange som er i dine sko.
plankeby Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 (endret) Jeg vil gratulere de 20 personer som har slått seg sammen mot svindelfirmaet Whitebox, med god repotasje på Forbrukerinspektørene (FBI) på NRK i dag. Der kom det jo veldig klart fram hvor useriøst firmaet er. Belinda Andvik og Kristian Møller benekter alt ansvar i kort intervju på telefon i dette programmet. Økokrim og politet vil jobbe næmere med saken i følge programmet. (Whitebox sitter jo på mange PCer som kunder har betalt for). Forbrukerrådet har fått 300 klager på firmaet og firmaet er umulig å spore opp fysisk. Forøvrig overrasket over at HW.no ikke forteller om saken på sin hovedside, dette er jo en viktig sak for mange PC kjøpere. Programmet sendt i dag (28.feb.2007) er også på NRK sitt nett-TV. Erfaringen og "lærepengen" på dette er å være varsom med nye nettbutikker, det er jo lett å lage tiltalende nettsider, men det sier ikke noe om seriøsiteten til firmaet ! Nettsiden sier nå: Whitebox er nedlagt Ved spørsmål kan Daglig leder Belinda Andvik kontaktes på Telefon 99 50 22 80 Man kan nok ikke regne med å få noen svar på det nummeret... Se programmet på NRK-nett: http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/232960 (Jeg har selv ikke handlet noe på Whitebox, men har fulgt trådene her) Bilder er fra program om firmaet på NRK1 Endret 28. februar 2007 av plankeby
Hansey Skrevet 28. februar 2007 Skrevet 28. februar 2007 http://snakk.nrk.no/debatt/showthread.php?threadid=76478 Tror gjennom denne linken at du kan kontakte den gruppen som har samme problemet som deg, den gruppen som var på NRK i dag. Disse har jo allerede folk som jobber med saken.
plankeby Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Whitebox har vært i kort oppfølging på "forbrukerinspektørene" på NRK1 i dag. Firmaet var et hovedtema på programmet forrige uke. Jeg føler med alle eiere av PC som er blitt frastjålet PC fra firmaet, eller som nå har "fått tilbake" sin PC i løse deler. Forbrukerrådet anbefaler alle om å politianmelde firmaet. Bildet er fra NRK1 og viser kun noen av delene i den bærbare PC firmaet sendte tilbake til eier, den bærbare PC var demontert komplett så langt det er teknisk mulig å skru en PC fra hverandre. Jeg hadde nok virkelig slitt om jeg var rammet av dette, slitt med å holde meg fra å fysisk oppsøke firmaeierene Belinda Andvik og Kristian Møller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå