Gå til innhold

FarCry Wii review hos IGN.com


Zylar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror ikke spillet blir billigere fordi det suger, men kan sikkert få tak i det brukt til en rimelig penge :)

 

Er ikke mye vits å henge seg opp i enkelte anmeldelser nei, det kan ofte være subjektive meninger som tar helt over en anmeldelse. Les anmeldelser fra flere hold før man gjør seg opp en bastant mening om noe, er som oftest lurere det

Lenke til kommentar
Poenget var kanskje å poste en omtale av et spill til Nintendo sin nye konsoll?

Er det feil at det postes omtaler av spill til Wii som er av negativ art?

 

Edit; Støtter ikke opp om eventuell drittkasting eller fanboyism på forumet, men selve omtalen må det være lov å vise til.

7506856[/snapback]

Han har redigert posten etter at jeg skrev min. Det første han skrev var bare noe negativ tekst og et bilde. Såg liksom ikke poenget med posten da...

Lenke til kommentar
Poenget var kanskje å poste en omtale av et spill til Nintendo sin nye konsoll?

Er det feil at det postes omtaler av spill til Wii som er av negativ art?

 

Edit; Støtter ikke opp om eventuell drittkasting eller fanboyism på forumet, men selve omtalen må det være lov å vise til.

7506856[/snapback]

Han har redigert posten etter at jeg skrev min. Det første han skrev var bare noe negativ tekst og et bilde. Såg liksom ikke poenget med posten da...

7506889[/snapback]

 

Da forklarer det litt mer.

 

Bertelsen: Personlig så har omtaler fra Gamespot, Gametrailers og IGN ganske mye å si. Har ikke inntrykk av at de har noen agenda mot noen av konsollene, men mesteparten av erfaringene min dreier rundt 360.

At Wii er en storslagen konsoll er det ingen tvil om, men i likhet med 360 og PS3 så kommer den til å levere mangt et dårlig spill. Kanskje dette er et av de....

Lenke til kommentar

Ser ikke poenget med å porte slike spill over til wii.

Wii-spill må designes for maskinen, og mulighetene den gir, fra bunnen av.

Klassiske FPS som Far Cry vil uungåelig samenlignes på grafikk med de andre

versonene og da vil wii som oftest komme dårlig ut IMHO.

Lenke til kommentar
Er jo ikke bare dette. Alle spillene på Wii som også har en Xbox 1 versjon ser dårligere ut på Wii. Og Wii eksklusive spill som Red Steel og Tony Hawk  er jo heller ikke i nærheten av Xbox spill, selv i begynnelsen.

 

Trodde folk flest var inneforstått med at det tar tid før det kommer virkelig gode spill til konsoller (et unntak er det dog i Zelda Twilight Princess, men siden dette jo er utviklet for Gamecube så kan man vel strengt tatt ikke si at det teller), det tok jo nesten ett år før Xbox 360 fikk et spill å skryte av (Gears of War), og det vil ta tid før Wii får noe å skryte av (nok en gang med unntak av ZTP som er et fantastisk spill, selv om det er en port). Forventer egentlig ikke annet enn at spill som dette blir dårlige, et spill er akkurat det utviklerene gjør det til, og spill som hastes ut blir ikke bra uansett hvilken konsoll de kommer til.

Lenke til kommentar

Tenkte meg at det ble slik ja, eneste spillet til Wii som ikke er rusha er Twilight Princess. Resten er rusha og feilporta av millioner.

 

Men det jeg ser er at folk med en gang trekker inn at det er dårligere grafikk enn på Xbox, noe vi hadde en krangel om før Wii lanseringen.

 

La meg bare si, trodde dere ærlig talt at det på releasen skulle komme spill til Wii som sporta perfekt grafikk? Det tar tid å gjøre seg vant med konsollen, vi kommer til å få se flere shity spill til Wii fremover, men vi kommer å til å få se brae og fine spill. Jeg håper at folk har like mye lyst på å poste en tråd når det kommer et spill til Wii med bedre grafikk enn Xbox hadde, som de er å poste når det kommer spill med dårligere.

 

Problemet er nok at folk er så ute etter å vise stygge sider på Wii for å fremheve sine "argumenter" fra gamelt av. La oss nå vente med å si at Wii har dårligere grafikk en Xbox, for vi venter jo fremdeles på et spill som utnytter Wiiens maskinkraft. Det kan ta året før vi ser det, når fikk vi foresten Gears of War til X360, ved releasen?

Lenke til kommentar
Tenkte meg at det ble slik ja, eneste spillet til Wii som ikke er rusha er Twilight Princess. Resten er rusha og feilporta av millioner.

 

Men det jeg ser er at folk med en gang trekker inn at det er dårligere grafikk enn på Xbox, noe vi hadde en krangel om før Wii lanseringen.

 

La meg bare si, trodde dere ærlig talt at det på releasen skulle komme spill til Wii som sporta perfekt grafikk? Det tar tid å gjøre seg vant med konsollen, vi kommer til å få se flere shity spill til Wii fremover, men vi kommer å til å få se brae og fine spill. Jeg håper at folk har like mye lyst på å poste en tråd når det kommer et spill til Wii med bedre grafikk enn Xbox hadde, som de er å poste når det kommer spill med dårligere.

 

Problemet er nok at folk er så ute etter å vise stygge sider på Wii for å fremheve sine "argumenter" fra gamelt av. La oss nå vente med å si at Wii har dårligere grafikk en Xbox, for vi venter jo fremdeles på et spill som utnytter Wiiens maskinkraft. Det kan ta året før vi ser det, når fikk vi foresten Gears of War til X360, ved releasen?

7507088[/snapback]

 

Litt off topic. Men det er morsomt at når man sier at man må vente på spill som utnytter ps3 for å virkelig kunne sammenligne ps3 og xbox 360 så blir man spyttet og kjæftet på :p

 

Alle argumentene er jo nesten de samme.

 

dårlige porter som er blitt rushet for å nå launchen

Spillet er ikke laget for hardwaren, derfor framedrops

spillene kommer til å se bedre ut enn xbox 360(xbox) når utviklerene har lært seg å kjenne konsollen. bla bla bla ;) Wii, xbox 360 og ps3 er gode konsoller alle tre. Ferdi med det.

Lenke til kommentar
Tenkte meg at det ble slik ja, eneste spillet til Wii som ikke er rusha er Twilight Princess. Resten er rusha og feilporta av millioner.

 

Men det jeg ser er at folk med en gang trekker inn at det er dårligere grafikk enn på Xbox, noe vi hadde en krangel om før Wii lanseringen.

 

La meg bare si, trodde dere ærlig talt at det på releasen skulle komme spill til Wii som sporta perfekt grafikk? Det tar tid å gjøre seg vant med konsollen, vi kommer til å få se flere shity spill til Wii fremover, men vi kommer å til å få se brae og fine spill. Jeg håper at folk har like mye lyst på å poste en tråd når det kommer et spill til Wii med bedre grafikk enn Xbox hadde, som de er å poste når det kommer spill med dårligere.

 

Problemet er nok at folk er så ute etter å vise stygge sider på Wii for å fremheve sine "argumenter" fra gamelt av. La oss nå vente med å si at Wii har dårligere grafikk en Xbox, for vi venter jo fremdeles på et spill som utnytter Wiiens maskinkraft. Det kan ta året før vi ser det, når fikk vi foresten Gears of War til X360, ved releasen?

7507088[/snapback]

 

Ved 360 lansering var det PGR3. Har det dårlig grafikk ? Eller Condemned ? Kameo ? COD2 ? Alle de ser veldig bra ut enda de er lanseringstitler.

 

Og på Xbox launch fikk vi Rallisport Challenge, Halo, DOA3 bl.a. Hvordan klarte de å se så forbasket bra ut da ? Tar det ikke tid å gjøre seg kjent med konsollen som du sier ? Ser ut som mange av dere kanskje ikke var der da Xbox kom ut.

 

Og jeg tror faktisk utviklere kjenner til Wii hardware bedre enn hva de gjorde Xbox siden den er så lik GC. Og hvor er kommende Wii spill som er over Xbox nivå grafikkmessig ? Har enda til gode å se noen.

 

Må være lov til å være litt skeptisk.

Lenke til kommentar
dere burde ikke avskrive Wii pga et rusha første generasjons spill. Gi den litt tid sier jeg. kommer nok spill som ser vesentlig penere ut enn Far Cry til XBX..

7507693[/snapback]

 

Tror nok heller ikke folk avskriver Wii på grunn av dette spillet :)

 

Mitt møte med Ridge Racer 6 var ca like behagelig som en lyktestolpe i rektum, men jeg gav ikke opp 360.

Nå, et år etter lanseringen av konsollen så har jeg plutselig vanskelig for å få tid til å spille alle de gode titlene.

 

Edit: d ikke r

Endret av Gorthaur
Lenke til kommentar

Men ærlig talt dere.

er det noen som bli fornøyd om Wii bare tangerer xbox sin grafikk? Om så skulle være vil alle som bare kjøper Wii være fanget i last gen land i opptil fem år til. Det duger rett og slett ikke. Om tre års tid vil det være vanlig med HD tvsignaler, dvder ... Eneste som kjører på SD i heimen da blir Wii.

 

På den andre side så er ikke dette spillet noen benchmark for hva Wii klarer. Spill Zelda istedenfor alle dere heldiggriser som fikk tak i Wii. Jeg kjøper det og Wii ut på nyåret. Eller gamecube versjonen om jeg ikke klarer å vente.

Endret av mbiof
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...