Gå til innhold

Burning crusade cinematic (ikke cam-version)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei jeg tror han ble bare liggende der for å dø, men gjordet det ikke.

Hornene vet jeg ikke noe om, men kanskje har det gått litt tid siden frozen throne, så kanskje han har gjort ett eller anett :p

Skrevet

selv om illidan var / er død, så er det ikke akkurat en ukjent faktor at blizzard gjennoppliver skapninger fra WC3 universet.... se på Balnazar i stratholme og han andre dreadlorden som kommer i TBC... begge dem dauer jo i WC3 / WC3 TFT

Skrevet

blir illidan raid boss?

håper faen meg det.. får så sinsykt inntrykk av det i den cinematicen..

"you are not prepared!"...... grøsser bare ved tanken på å raide han..

Skrevet
Jeg skal så j*vlig dra til start-plassen til draeneis og drepe alle lowbies jeg ser, slik at det aldri blir high-levels :D

Noen som orker hjelpe meg? :)

Death over the Draeneis

7498403[/snapback]

Så var det bare å overbevise alle lvl 1 characterene å pvp-tagge seg selv i Alliance territory...?

7499395[/snapback]

eid

Skrevet
selv om illidan var / er død, så er det ikke akkurat en ukjent faktor at blizzard gjennoppliver skapninger fra WC3 universet.... se på Balnazar i stratholme og han andre dreadlorden som kommer i TBC... begge dem dauer jo i WC3 / WC3 TFT

7507337[/snapback]

Illidan har da aldri dødd?

Han ble hardt skada av Arthas, men redda av noen (husker ikke hvem, men tror det var han bloodelf prinsen og nagaene i Frozen Throne)

Skrevet (endret)

I slutten av WC3:TFT ser vi bare at Illidan blir hardt skadd i slosskamp mot Arthas og blir liggende igjen på bakken. Arthas går bare vekk fra Illidan og til The Frozen Throne, for å deretter forene seg selv med The Lich King. Da slutter filmen.

Det jeg synes er rart er at Illidan fremdeles er i live siden Kil'jaeden skulle drepe Illidan hvis ikke Illidan greide å ødelegge The Frozen Throne (noe som han ikke greide). Han burde gjemme seg i stedet for å ta herredømme over Outlands.

Hornene er forresten de samme som de var.

WC3:TFT intro - WoW:TBC intro

Endret av TomFu
Skrevet (endret)
Yay, Murlocs!!

7498585[/snapback]

I ca. to sekunder. *wooooof* ^___^

7498606[/snapback]

Blastwave FTW! Elsker å være fire mage.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
BTW, noen horde på Laughing Skull her?
Endret av itsmebth
Skrevet
Yay, Murlocs!!

7498585[/snapback]

7498606[/snapback]

7517602[/snapback]

Har en vag følelse av at det skulle enten være immolate eller hellfire. Altså en Warlockj
Skrevet
I slutten av WC3:TFT ser vi bare at Illidan blir hardt skadd i slosskamp mot Arthas og blir liggende igjen på bakken. Arthas går bare vekk fra Illidan og til The Frozen Throne, for å deretter forene seg selv med The Lich King. Da slutter filmen.

Det jeg synes er rart er at Illidan fremdeles er i live siden Kil'jaeden skulle drepe Illidan hvis ikke Illidan greide å ødelegge The Frozen Throne (noe som han ikke greide). Han burde gjemme seg i stedet for å ta herredømme over Outlands.

Hornene er forresten de samme som de var.

WC3:TFT intro - WoW:TBC intro

7517510[/snapback]

forbidden, forbidden og forbidden

Skrevet
Yay, Murlocs!!

7498585[/snapback]

7498606[/snapback]

7517602[/snapback]

Har en vag følelse av at det skulle enten være immolate eller hellfire. Altså en Warlockj

7519214[/snapback]

Mye guess er hellfire ja... pga utseende på han som kastet spellen, og det at han selv ble dekket av flammer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...