Be__bad Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 (har ikke spillt WC 1/2/3 men hørte dette fra en venn). hvorfor lever illidan? ble ikke han drept av arthas? og han kommentere at hornene stod feil også.
genetex Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 Nei jeg tror han ble bare liggende der for å dø, men gjordet det ikke. Hornene vet jeg ikke noe om, men kanskje har det gått litt tid siden frozen throne, så kanskje han har gjort ett eller anett
Amon Amarth Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 selv om illidan var / er død, så er det ikke akkurat en ukjent faktor at blizzard gjennoppliver skapninger fra WC3 universet.... se på Balnazar i stratholme og han andre dreadlorden som kommer i TBC... begge dem dauer jo i WC3 / WC3 TFT
fatalicus Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 blir illidan raid boss? håper faen meg det.. får så sinsykt inntrykk av det i den cinematicen.. "you are not prepared!"...... grøsser bare ved tanken på å raide han..
.tomf Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 Ja, han blir en raid boss. Men raidet blir ikke ferdig til lanseringen av TBC, så det blir patchet inn litt senere.
TOO TRILL Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 Det ligger også en HD-versjon på gametrailers.com
MrLee Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 tipper de ikke trenger å legge den til med det første nei hehe
Xeenon_ Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Ugh, forbannet være blizzard. Får lyst til å åpne wow-accounten min igjen nå.
øl_i_tastaturet Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Jeg skal så j*vlig dra til start-plassen til draeneis og drepe alle lowbies jeg ser, slik at det aldri blir high-levels Noen som orker hjelpe meg? Death over the Draeneis 7498403[/snapback] Så var det bare å overbevise alle lvl 1 characterene å pvp-tagge seg selv i Alliance territory...? 7499395[/snapback] eid
øl_i_tastaturet Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 ..Og fy faen jeg gleder meg til spillefilmen kommer.
Tåkefyrste Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 selv om illidan var / er død, så er det ikke akkurat en ukjent faktor at blizzard gjennoppliver skapninger fra WC3 universet.... se på Balnazar i stratholme og han andre dreadlorden som kommer i TBC... begge dem dauer jo i WC3 / WC3 TFT 7507337[/snapback] Illidan har da aldri dødd? Han ble hardt skada av Arthas, men redda av noen (husker ikke hvem, men tror det var han bloodelf prinsen og nagaene i Frozen Throne)
.tomf Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 (endret) I slutten av WC3:TFT ser vi bare at Illidan blir hardt skadd i slosskamp mot Arthas og blir liggende igjen på bakken. Arthas går bare vekk fra Illidan og til The Frozen Throne, for å deretter forene seg selv med The Lich King. Da slutter filmen. Det jeg synes er rart er at Illidan fremdeles er i live siden Kil'jaeden skulle drepe Illidan hvis ikke Illidan greide å ødelegge The Frozen Throne (noe som han ikke greide). Han burde gjemme seg i stedet for å ta herredømme over Outlands. Hornene er forresten de samme som de var. WC3:TFT intro - WoW:TBC intro Endret 16. desember 2006 av TomFu
itsmebth Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 (endret) Yay, Murlocs!! 7498585[/snapback] I ca. to sekunder. *wooooof* ^___^ 7498606[/snapback] Blastwave FTW! Elsker å være fire mage. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor BTW, noen horde på Laughing Skull her? Endret 16. desember 2006 av itsmebth
Lightningwolf Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Yay, Murlocs!! 7498585[/snapback] I ca. to sekunder. *wooooof* ^___^ 7498606[/snapback] Blastwave FTW! Elsker å være fire mage. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor BTW, noen horde på Laughing Skull her? 7517602[/snapback] Har en vag følelse av at det skulle enten være immolate eller hellfire. Altså en Warlockj
bandreas Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Er det en ting Blizz kan, så er det å lage cinematics!
Tåkefyrste Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 I slutten av WC3:TFT ser vi bare at Illidan blir hardt skadd i slosskamp mot Arthas og blir liggende igjen på bakken. Arthas går bare vekk fra Illidan og til The Frozen Throne, for å deretter forene seg selv med The Lich King. Da slutter filmen. Det jeg synes er rart er at Illidan fremdeles er i live siden Kil'jaeden skulle drepe Illidan hvis ikke Illidan greide å ødelegge The Frozen Throne (noe som han ikke greide). Han burde gjemme seg i stedet for å ta herredømme over Outlands. Hornene er forresten de samme som de var. WC3:TFT intro - WoW:TBC intro 7517510[/snapback] forbidden, forbidden og forbidden
.tomf Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Hmm, funket da jeg postet den. Anyways, her er siden jeg tok bildene fra: http://www.wowwiki.com/Illidan
Zepticon Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Yay, Murlocs!! 7498585[/snapback] I ca. to sekunder. *wooooof* ^___^ 7498606[/snapback] Blastwave FTW! Elsker å være fire mage. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor BTW, noen horde på Laughing Skull her? 7517602[/snapback] Har en vag følelse av at det skulle enten være immolate eller hellfire. Altså en Warlockj 7519214[/snapback] Mye guess er hellfire ja... pga utseende på han som kastet spellen, og det at han selv ble dekket av flammer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå