Gå til innhold

New Bioshock trailer

Underholdning

Anbefalte innlegg

Skrevet
New Bioshock trailer tonight

A new trailer for 2K Games' Bioshock is set to air tonight during Spike's Video Game Awards 2006.

The trailer will feature new footage from the first-person shooter which is due for release on the Xbox 360 in spring 2007.

Head over to Spike's official website at 10pm (across North American time zones) for coverage of the awards.

New Bioshock trailer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt å se at det er flere som benytter natten til eksamenslesing! Tar meg et par turer innom her for å få et avbrekk. Er jo hele 5 timer til jeg har eksamen, så det er godt med tid :)

Skrevet

Såg den nett i HD på gt.tv - det var kje noko nytt, men det var hvertfall ingame (vil eg tru). Òg det ser jo unektelig bra ut, stemninga minte meg litt om condemned. Trur dette kan bli ein knakande god tittel!

Ikkje eit spel eg sjølv ser spesielt fram til, men ting forandrar seg.

Skrevet
Eg syns denne traileren var betre igrunn, den forrige me såg, hadde vel kun CG. No verkar det som gameplay.

7498848[/snapback]

Hvilken er den forrige?

Skrevet
Det er gameplay i traileren ja, men alt er fra demoen på E3 tidligere i år. Intet nytt for oss som har sett den altså.

7499042[/snapback]

Det er noe gameplay ja, men hvis du ser på traileren som jeg la ut link til, så ser du en ren gameplay trailer :)

Skrevet

Tullball. Kommer selvsagt også til sitt rette element; PC.

Og for å sitere Ken Levine: And you'll play the PC version with...here it comes...wait for it...a MOUSE!

Skrevet

Og for å sitere Ken Levine: And you'll play the PC version with...here it comes...wait for it...a MOUSE!

7504632[/snapback]

Det kan du snart på 360 også. Without...here it comes...wait for it...LAG!

Skrevet (endret)

Najs trailer. Og den inneholdt en av de beste setningene jeg har hørt på lenge.

"In the city, science was unstoppable, until one day, science couldn't be stopped."

Endret av Dinex
Skrevet

7504632[/snapback]

Det kan du snart på 360 også. Without...here it comes...wait for it...LAG!

7505591[/snapback]

Hæ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...