Gå til innhold

er Blizzard blit gale?


Anbefalte innlegg

nå lurer jeg på en ting er blizz blit gale? jeg merker i pvp at min warrior nå blir meat får palladiner som er 1lvl lavere en meg jeg er 41, mens lochs som er lvl 49 blir eid :S hva skjer med talentene?

Hvem bør de nerfe nå? jeg stemmer får det nye pettet til locks noen så ondt er det lenge siden jeg har sett.

 

og warrior burde få fikset på Ragen og også den forbanna interzept og charge :p er enda litt buggete.

men jeg vil til slutt bare si lurer på om Vi noen gang ser et balansert Talent spec til noen, og det tror jeg ikke værtfall ikke nå som det virker som alle classene utenom Warrior / palladin / rogues har pet mens alle andre har:S

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingenting er i nærheten av balansert før lvl60. Noen klasser har 'gylne levels', der de er litt vel mektige. Paladins har endel av dem, faktisk, men det har warlocks og prester også. Det er nesten latterlig hvor umulig det er å drepe en shadowprest fra lvl20 til 60 - du kommer jo knapt igjennom skjold+fear før de har drept deg.

 

Så få deg et par uker /played på level 60 og du vil se annerledes på ting.

Lenke til kommentar
Ingenting er i nærheten av balansert før lvl60. Noen klasser har 'gylne levels', der de er litt vel mektige. Paladins har endel av dem, faktisk, men det har warlocks og prester også. Det er nesten latterlig hvor umulig det er å drepe en shadowprest fra lvl20 til 60 - du kommer jo knapt igjennom skjold+fear før de har drept deg.

 

Så få deg et par uker /played på level 60 og du vil se annerledes på ting.

7490587[/snapback]

 

 

Haha ^^ Har merket det med paladin, som jeg spilte mye med i wsg i lvl 19 og 29..

Lenke til kommentar
Det er ikke i nærheten balansert på 60 heller for den saks skyld :p

Ikke om vi snakker duell hvertfall.

7490600[/snapback]

 

det er litt lite balansert når en rogue som før aldri klarte og ta værken mage eller loch og denge løs på 2samtidig når det er bare de 3der og denge de solo :S ja jeg gjorde det i av var bare oss 3 der ingen andre og jeg dengte begge med mye hp igjen og Trust me det klarte jeg ikke bra før

Lenke til kommentar
meningsløst å diskutere balanse før lvl 60. Eventuelt lvl 70 når BC kommer. Blizzard er ikke rocket-scientists heller da:) Så man kan ikek forvente at dem balanserer alt uansett lvl.

7490833[/snapback]

 

hehe joa men og gi warlock et pet som gjør så mye skade at den dreper meg solo når jeg duelere og han gjør ingen ting:S rekker ikke drepe han engang siden de er soul linket

Lenke til kommentar
hehe joa men og gi warlock et pet som gjør så mye skade at den dreper meg solo når jeg duelere og han gjør ingen ting:S rekker ikke drepe han engang siden de er soul linket

 

Joda..men den warlock pet'en dreper ikek en warrior solo på lvl 60. På lvl 60 er den pet'en bare en dårlig ja..lvl 57 mob som man denger raskt. Problemet er jo at warlocken dotter deg til døde før man klarer dette i en duel situasjon. men pet'en er "piece of cake"!

Lenke til kommentar
hehe joa men og gi warlock et pet som gjør så mye skade at den dreper meg solo når jeg duelere og han gjør ingen ting:S rekker ikke drepe han engang siden de er soul linket

 

Joda..men den warlock pet'en dreper ikek en warrior solo på lvl 60. På lvl 60 er den pet'en bare en dårlig ja..lvl 57 mob som man denger raskt. Problemet er jo at warlocken dotter deg til døde før man klarer dette i en duel situasjon. men pet'en er "piece of cake"!

7490889[/snapback]

 

ikke får rogues treffer får 500-1000 og det gjør vondt:P og jeg hadde ingen doter på meg :p cloak of shadow = 0 dots og 90% resist ^^ men faen ass :p dritt pet sier jeg bare

Lenke til kommentar
nå lurer jeg på en ting er blizz blit gale? jeg merker i pvp at min warrior nå blir meat får palladiner som er 1lvl lavere en meg jeg er 41, mens lochs som er lvl 49 blir eid :S hva skjer med talentene?

Hvem bør de nerfe nå? jeg stemmer får det nye pettet til locks noen så ondt er det lenge siden jeg har sett.

 

og warrior burde få fikset på Ragen og også den forbanna interzept og charge :p er enda litt buggete.

men jeg vil til slutt bare si lurer på om Vi noen gang ser et balansert Talent spec til noen, og det tror jeg ikke værtfall ikke nå som det virker som alle classene utenom Warrior / palladin / rogues har pet mens alle andre har:S

7490431[/snapback]

 

Jeg hadde ikke villet hatt en pet om det ble hevet etter meg, og jeg er warrior.

 

Du bør også legge litt mer tid i innleggene dine, jeg har faktisk vanskeligheter med å lese dem fort. :hmm:

Endret av BurTMastA
Lenke til kommentar
nå lurer jeg på en ting er blizz blit gale? jeg merker i pvp at min warrior nå blir meat får palladiner som er 1lvl lavere en meg jeg er 41, mens lochs som er lvl 49 blir eid :S hva skjer med talentene?

Hvem bør de nerfe nå? jeg stemmer får det nye pettet til locks noen så ondt er det lenge siden jeg har sett.

 

og warrior burde få fikset på Ragen og også den forbanna interzept og charge :p er enda litt buggete.

men jeg vil til slutt bare si lurer på om Vi noen gang ser et balansert Talent spec til noen, og det tror jeg ikke værtfall ikke nå som det virker som alle classene utenom Warrior / palladin / rogues har pet mens alle andre har:S

7490431[/snapback]

 

Jeg hadde ikke villet hatt en pet om det ble hevet etter meg, og jeg er warrior.

 

Du bør også legge litt mer tid i innleggene dine, jeg har faktisk vanskeligheter med å lese dem fort. :hmm:

7490904[/snapback]

 

så les de sent da :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...