Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Bluecom


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-11-19 22:42, skrev pser:

Hei,


har bestilt ADSL fra Bluecom, er lovet at linjen skal være klar senest 20.11 som er i morgen og ADSL boksen levert på døra ca 3 dager før. Ennå (19.11) ikke mottatt noe, har jeg bommet da jeg gikk for Bluecom?


:???:


 

Boksen er det Telenor som sender ut, det er ikke første gang de glemmer dette kan jeg love deg.

Du har vel gitt beskjed til bluecom om at du ikke har fått noe?

Og nei, jeg tror nok du kommer til og bli fornøyd med Bluecom.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-19 22:54, skrev pser:

Så det vil si at de estimater de informerer kunder med ikke er til å stole på!



 

Nei, ingen kan garantere deg at du er oppe på den og den datoen.

Det er ikke uvanlig med litt linjeproblemer og litt rot fra Telenor sin side, jeg har fulgt opp flere titallsinnstallasjoner og i ganske mange av dem må ting fikses litt på før linja kjører, dette gjelder uansett hvem du kjøper din ADSL fra.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-20 08:40, skrev pser:

Takk for informasjon. Jeg ga beskjed til Bluecom i dag så får vi ser hva responsen blir.


 

Hvis du bor ute på landet kan det fort ta tid før du får noe, vet om flere som har opplevd at TN ikke har sendt boksen og selv etter at de har gitt beskjed tok det et par dager fra dette var sendt til rett avdeling til pakka ble postet, de kunne heller ikke sende på noen annen måte enn en vanlig postpakke så det kan jo ta dagesvis i posten også.

Helt latterlig kundeservice fra TN sin side, dette var TN-kunder så man kan ikke lage noen konspirasjonsteori om det heller :wink:

Lenke til kommentar

Har også bestillt Bluecom og de ringte og sa at hvis ikke boksen var kommet til den 27. (linja skal aktiveres den 29.) så måtte jeg si fra...

 

Synes det var genialt og fikk godt inntrykk når de ringer og sier fra om sånnt, slipper de klamme brevene i postkassa som ofte forveksles med regninger og går rett i flammehavet i peisen (synd med den sjekken fra norsk tipping da, men det kunne vært regning da :razz: hehe)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...