Gå til innhold

VLC 0.8.6 sluppet


Anbefalte innlegg

Jeg ikke hatt noe med VLC sin utvikling å gjøre forruten å komme med konstruktiv kritikk via riktige kanaler. - Noe alle her har muligheten til å gjøre. Du må ikke trekke så forhastede slutninger om ting du ikke kan vite noe om. Det er mulig å være engasjert om en sak uten være opphavsmann.

 

Det er selvsagt lov å være engasjert og selvsagt tror jeg deg på ditt ord. Men sett ut fra hvor vi er, på et åpent og veldig generellt forum, med dertil hørende manglende ekspertise, engasjement, sans for spåklig og politisk korrekthet osv så synes jeg ditt engasjement, eller rettere sagt evene til å virke forurettiget, tydet på en nærmere tilknyttning.

 

At du ikke kan lese den faktiske kritikken ut av et uformellt språk er ditt problem, ikke mitt, men jeg har lite sans for den smil eller hold kjeft holdningen.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Videoannonse
Annonse
Jeg syntes det er merkelig at så mange ønsker å bruke en mediespiller hvor GUI og brukervennlighet rett og slett er broken, men den er hvertfall idiologisk milevis forran et par av de andre alternativene som wmplayer og QT-player. MPC+ffdshow+koepi XviD er alt jeg trenger hvertfall og gjør opplevelsen mye bedre enn når jeg har prøvd å bruke VLC.

 

 

Enkelt brukergrensesnitt ? Er det noe som er til å grine av så må det være brukergrensesnittet! Ikke misforstå, VLC er genialt til å spille av alskens mulige formater, men programmet ser ikke ut i måneskinn.. så hvor dere tar den fra lurer jeg på

 

Igrunn gir jeg blanke f*** hvordan ting ser ut, bare det gjør jobben jeg vil den skal gjøre :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...