Gå til innhold

[løst]Fjerne "Diskusjon.no" fra <title>?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Kunne dere endret forumet slik at "Diskusjon.no" settes på slutten av <title> taggen i stedet for i begynnelsen? Er vel det som er standard?

Hensikten er altså å gjøre tittel-teksten nyttig, i motsetning til hva skjermbildet under viser:

post-6000-1165854945_thumb.png

Tittelen på innlegget du leser, eller "handlingen som utføres" bør stå først.

Endret av Lurifaksen
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er foreslått før, men det førte ingen steder, det var slik at de ville ha tittelen på siden oppe til siden som skinnet tilhørte. Ikke spør meg hvorfor. Jeg har prøvd å finne diskusjonen igjen, men fant den ikke.

Skrevet

man kan scripte dette selv; greasemonkey/user javascript.

er ikke store greiene. skal se om jeg gidder å gjøre det, ikke vær overasket om jeg ikke gidder...

Skrevet

...Dette vil med andre ord ikke bli gjort noe med i de andre skinnene fordi sidene ønsker den lille ubetydelige reklamen det gir?

Skrevet
Diskusjon.no har nå blitt flyttet til etter innholdet i Diskusjon.no temaet, og i IPB temaet. :)

7493957[/snapback]

Bra! Men står fremdeles "Forum ->", det kunne med fordel også flyttes, eller fjernes ;)

Skrevet

Lurifaksen: Det kunne det men det er en del av systemet som gjør at det kommer med, og for alle andre design er det fornuftig at det blir stående, derfor er det ikke gjort noe med enda.

The Strategy-player: Det er ikke diskutert med de forskjellige instansene enda, og derfor heller ikke endret noe på.

Skrevet
Lurifaksen: Det kunne det men det er en del av systemet som gjør at det kommer med, og for alle andre design er det fornuftig at det blir stående, derfor er det ikke gjort noe med enda.

7494067[/snapback]

Hmm. I mitt forum er det slik:

"[Emnetittel] - [nettstednavn] - [Forum]" - det er tydeligvis standard.

Gjest Slettet+6132
Skrevet (endret)

Fant et script på userscripts.org og modifiserte det slik at de av dere som har Greasemonkey (extension) kan fjerne hele "Hardware.no - Forum -> " fra title.

(Forresten er title på svarsiden Hardware.no - Diskusjon.no -> Svarer i Fjerne "Diskusjon.no" fra <title>?, bøg?)

diskusjon.user.js (du må gi den navnet selv, siden forumet ikke liker .js):

Endret av Slettet+6132
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...