Gå til innhold

Demo fra Assassins Creed


Ingenting

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Ubisoft har bekreftet at Assassin's Creed blir utsatt og kommer til å bli lansert enten i løpet av neste sommer eller neste høst. Til gjengjeld tenker man dog å slippe Ghost Recon: Advanced Warfighter 2 i mars på samme datoen som Assassin's Creed var planlagt å komme.

 

Formatene er heller enda ikke helt spikret, men at det slippes til PC, Playstation 3 og Xbox 360 er bekreftet."

 

 

Link: http://www.gamereactor.no/nyheter/106175/A...s+Creed+utsatt/

Lenke til kommentar

AI`en ser ikke bra ut på det klippet, eller?

Vaktene står liksom bare der og venter når han tar livet av den kisen.

På slutten av klippet, når porten går ned og spilleren snur, virrer de rundt mens han jogger rolig gjennom hele gjengen. Skjønner at de utsetter spillet for å si det sånn,

bedre å få det lille ekstra på plass når potensialet tydeligvis er der.

Grafikken er jo pen da, flott lys/ skygge, bra teksturer og animasjon.

Lenke til kommentar
Vil ikke kalle dette bra grafikk, for noe fornærmerende. Dette her er storslagent ! Gameplayet her er verdt å dø for. Bra at det blir utstatt til sommeren for da kan jeg spille det på Playstation 3 istedet ;)

7478619[/snapback]

 

Ikke bra grafikk? Jawoll... Ehm... Psycho?

7478922[/snapback]

Les hva han skriver. Han mener at grafikken ikke bare er god - den er storslagen

Lenke til kommentar
Vil ikke kalle dette bra grafikk, for noe fornærmerende. Dette her er storslagent ! Gameplayet her er verdt å dø for. Bra at det blir utstatt til sommeren for da kan jeg spille det på Playstation 3 istedet ;)

7478619[/snapback]

 

Ikke bra grafikk? Jawoll... Ehm... Psycho?

7478922[/snapback]

Les hva han skriver. Han mener at grafikken ikke bare er god - den er storslagen

7478943[/snapback]

 

Oops. Beklager! Jeg er HELT enig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...