Syrrus Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Her Har dere en side hvor dere kan finne de nyeste UIene Ikke de beste men de simple og enkle å bruke http://www.exfactor.net/misc/?dir=/addons
Thomas J.L Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 andiss, vist du ikke hadde brydd deg. Kunne du ikke bare holdt kjeft? Vært så mye bedre. Personen som postet dette regnet vell med at det var flere som letet etter en plass å laste ned addons, siden flere av de populære sidene er innmari trege. Fin side forresten, fant et par addons jeg mangla. Takker
Syrrus Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Skrevet 10. desember 2006 Andiss er IRL venn av meg så jeg bryr meg egentlig ikke om hva han sier
Thomas J.L Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Jaja, er uansett ikke vits å svare sånnt Det er ikke akurat noen mening med posten hans er det? Trodde ikke det nei. Men nok OT.
KompleX Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Driter i om dere to er RL kompiser, det der er spam. Så stopp med det. http://wow.curse-gaming.com/en/files/addons/
Syrrus Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Skrevet 10. desember 2006 En Ting jeg vill si.......... På den siden jeg ga er alle addonsene Updata Men på Curse er det kanskje 1 eller 2
NorThy Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 (endret) . Endret 23. april 2016 av NorThy
DirtyBit Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 ASSO DU BRYR DEG IKKE ? SER DET UT SOM JEG BRYR MEG ELLLE 7473382[/snapback] vedder en 100drings på at han er fjortis eller ønsker å være det.. on topic... takker for addon link.. de vanelige addonsidene har vært VELDIG trege nå om dagen... mye trafikk sikkert...
Gnimmels Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Er det noen av dere som vet om det har kommet noe lignende Titan BG som passer til det nye honorsystemet og den nye patchen? Hater å ikke se hvor lenge det er før et AV flagg blir cappa osv. Evt om noen vet om noen andre gode BG addons, som ikke ser alt for jalla ut heller:P Og er det noen som vet om Perfectraid har blitt oppdatert til den nye patchen?
Jankee Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Andiss sine fine innlegg har blitt fjerna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå