Dernel Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Noen ganger når jeg har spilt er det noen som har sagt at jeg skal adde dem. Fins det en venneliste på bf?? og vor er den i så fall?
Skulebollen Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Noen ganger når jeg har spilt er det noen som har sagt at jeg skal adde dem. Fins det en venneliste på bf?? og vor er den i så fall? 7471094[/snapback] etter ka eg veit so e der ingen venneliste på bf2 ivertfall.. men du kan laste ned battlefield stats viewer (bfsv) der kan du sjekke statsen til andre.. der kan du adde til kompisa so du kan sjekke om er online;)
Tetanus Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Sikker på at de ikke har brukt et annet program, som f.eks Xfire? Der kan du legge til vennner, og ser på hvilke servere de spiller, instant messages osv
Joachricar Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 bruker My Leader Board på www.bf2s.com jeg..... funker fett synes jeg, men jeg har ikke prøvd noe annet da....
Dernel Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Skrevet 11. desember 2006 okey takk. Hvor for jeg lasta ned xfire da? download.com?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå