Gå til innhold

Cs blir kanskje straffbart :S


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det har vært MANGE andre spill som er 1000 ganger mer voldelig som ikke har kommet i fengsel for å spile det. hvorfor cs? :S

 

uansett så går det fra person til person, og det er mange tyske unger som sliter med temperamang (rett meg hvis jeg skrev det feil :p).

1 års fengsel? -.- gg

 

og det er kristent parti elns som har bestemt det -.- har ikke mot kriste, men... omigod :\

Endret av eggenz
Lenke til kommentar
Nå er jo tyskerne veldig spesielle også da :p Også må jeg jo bare nevne at Tyskland har vært involvert i begge verdenskrigene... PÅ GAL SIDE!

7509020[/snapback]

Men de folkene som var i krigen, er vel ikke de samme som er der idag da :p

7509113[/snapback]

 

Det er jo sant. Men samme var med folka i WW2... De var ikke med i WW1 :p

7509211[/snapback]

 

Hitler var jo med i 1WW da.... det var jo en av grunnene til at han ville gjøre verden jødefritt fordi han syntes tyskerne ga opp for lett i 1WW.

Lenke til kommentar
"UNGDOM DREPTE SEG PÅ GRUNN AV DATASPILL"

 

Jeg ser overskriften i VG allerede...

7746369[/snapback]

 

"Den avdøde forsøkte å hinte om handlingen på et diskusjonsforum, men ingen gjettet riktig"

 

:D

 

 

Det er sannelig mange som har misforstått forbudet. Det er da virkelig ikke snakk om å likestille handlinger i spill med reelle handlinger... Likevel ganske tåpelig, men en real håndhelvelse av aldersgrenser er en fin mellomting.

Lenke til kommentar

Det er nok flere faktorer enn spill som er inne i bildet når slike ting skjer.

 

En tier på at dette ville skjedd uansett om Counter-Strike hadde eksistert eller ikke.

 

EDIT: Ehehe, refererte til gutten som skjøt vilt rundt seg. Når det gjelder slike regler, så er de jo bare teite.

 

Skal man for eksempel forby skuespillere på teaterscenen å iscenesette voldelige scener?

 

(Hehe, scene, scene, scene...)

Endret av Hawko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...