Gå til innhold

Cs blir kanskje straffbart :S


Anbefalte innlegg

Ok...så hvis jeg skyter en tysk soldat i BF 1942, Mohaa eller call of duty da, skal jeg få 1 års fengsel fordi jeg krenket en person /brøt menneskerettighetene :p Lawl...for noe idioti fra tyskland's side.

 

hva blir det neste? Hitlers drøm om en jødefri verden bare at denne gangen er det rettet mot voldspill? skal dem slenge alle som skyter folk i dataspill inn i såkalte "consentraion camps" da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja da kan dem jaggu faen forby krig i samma slengen da.

folk dør faktisk i krig og blir hardt skadet, de venter ikke på respawn i 20 sekunder før de kommer tilbake med fullt liv og fullt med ammo.

 

Tror en viss Angela Merkel og Reichcanselei i tyskland har noe å lære der ja...

 

En ting er sikkert.

 

De er like patetiske som norges politikere.

Vi skal forby alt som heter vold.. da blir det jaggu en bra verden du.

 

Samfunnet ville kollapset om man hadde forbydd alt som heter våpen, voldelige dataspill, røyking, snusing, forsøppling osv.

Endret av Skruff
Lenke til kommentar

Det er ikke lov å "campe" :p

 

Nei dette blir for dumt. Et spill er et spill, ikke noe mer. Hvis man skal ta vekk spill emd skyting, (hvor det nesten ikke er noe blod engang) burde man ikke tatt vekk mange volds filmer først?

og er det ikke aldersgrense på CS, sånn som på filmer med blod. Det at det er lettere å få tak i slike filmer har vel heller ingenting med saken å gjøre.

Lenke til kommentar
Mannen ble seinere beskrevet som en einstøing med stor interesse for våpen og skytespill.

 

..Det jeg tror de må jobbe med i tyskland er å få et bedre miljø på skolene. Hindre mobbing ol. Slik at ingen skal føle seg utenfor, og dermed kan de kanskje unngå slike endelser. Å gi et års fengsel for voldelig opptreden i spillet kommer jo ikke til å påvirke en einstøing som er opptatt av våpen ol. han har jo tenkt å skyte alle i lufta uansett..?

Lenke til kommentar
Nå er jo tyskerne veldig spesielle også da :p Også må jeg jo bare nevne at Tyskland har vært involvert i begge verdenskrigene... PÅ GAL SIDE!

7509020[/snapback]

Men de folkene som var i krigen, er vel ikke de samme som er der idag da :p

7509113[/snapback]

 

Det er jo sant. Men samme var med folka i WW2... De var ikke med i WW1 :p

Lenke til kommentar
Nå er jo tyskerne veldig spesielle også da :p Også må jeg jo bare nevne at Tyskland har vært involvert i begge verdenskrigene... PÅ GAL SIDE!

7509020[/snapback]

Men de folkene som var i krigen, er vel ikke de samme som er der idag da :p

7509113[/snapback]

 

Det er jo sant. Men samme var med folka i WW2... De var ikke med i WW1 :p

7509211[/snapback]

du har ett poeng der ;)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Da slipper vi ihvertfall tyske unger som misbruker mic, caps lock, tyske banneord og utropstegn.

7475903[/snapback]

 

hahaha ...

I second that =) Kunne egentlig fått et sånn forbud i Frankrike også :p

 

EDIT: Freaky ... innlegg 666, må være et tegn :dontgetit:

Endret av Sir Eatsalot
Lenke til kommentar
Nå er jo tyskerne veldig spesielle også da :p Også må jeg jo bare nevne at Tyskland har vært involvert i begge verdenskrigene... PÅ GAL SIDE!

7509020[/snapback]

Men de folkene som var i krigen, er vel ikke de samme som er der idag da :p

7509113[/snapback]

 

Det er jo sant. Men samme var med folka i WW2... De var ikke med i WW1 :p

7509211[/snapback]

Hitler var soldat undet WW1.

Lenke til kommentar
De som blir truffet, forsvinner i løse lufta framfor å segne om i en blodpøl, slik de gjør i den opprinnelige utgaven.

 

Kanskje de tyske myndighetene burde være mer opptatt av å forklare ungene i landet at å skyte en person har litt mer konsekvenser enn at den personen bare forsvinner i løse lufta?

 

:roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...