Andeby Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Hei, jeg fikke mitt Logitech G25 ratt for 3 dager siden:) Men i dag lasta jeg ned de nyeste driverene til rattet(det anbefaler jeg ikke, kan bli mye tull med det). Problemet er at i LFS for eks. så svinger bilen helt til siden selv om jeg bare vrir rattet litt til siden:S Noen av dere andre som har hatt problemt eller eventuelt vet hva jeg skal gjøre for å fikse dette? Takker på forrhånd til dere som kan hjelpe meg:)
Tmz Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Du kan jo prøve å slette driveren du lastet ned.
Andeby Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Skrevet 9. desember 2006 Jeg prøvde å slette alt som fulgte med den nye driveren, restarte en gang uten å ha rattet i usb porten, så skru av PC'en og sette i ubs kabelen til rattet og instalere de gamle driverene som fulgte med CD'en men det virket ikke så jeg har prøvd det:P
Andeby Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Skrevet 10. desember 2006 Bumper denne nå siden dette er ganske viktig!
Alt-Ctrl Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Prøv å sving rattet til full sving begge veier. Har hatt samme problem et par ganger med DFP, og da har jeg gjort det, det har hkulpet meg ihvertfal.
KristianF Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Med mitt gamle microsoft ratt så kommer det problemet når jeg har kobla det ut og inn igjen. Bare vri det fullt ut til venstre og høyre. Og trø alle pedalene helt inn hver sin gang. Så funker alt fint
Andeby Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Skrevet 10. desember 2006 Med mitt gamle microsoft ratt så kommer det problemet når jeg har kobla det ut og inn igjen.Bare vri det fullt ut til venstre og høyre. Og trø alle pedalene helt inn hver sin gang. Så funker alt fint 7468908[/snapback] Det virka ikke:S
Chicharito Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Hadde ratt og pedaler til pc for lenge siden, men jeg mener å huske at det følgte med programvare til å kalibrere ratte. Det med at den svinger helt ut når du beveger litt på ratte kan jo sammenlignes med en mus med for høy sens
Andeby Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Skrevet 10. desember 2006 Hadde ratt og pedaler til pc for lenge siden, men jeg mener å huske at det følgte med programvare til å kalibrere ratte. Det med at den svinger helt ut når du beveger litt på ratte kan jo sammenlignes med en mus med for høy sens 7469165[/snapback] Men jeg finner ingen plasser å kalibrere det! Det er utrolig synd hvis et ratt til 2100,- blir ødelagt på grunn av en nyere driver:(
Brian Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 jeg har tidligere hatt lignende problemer med mitt driving force pro ratt i LFS. har du gått inn og fiklet og kalibrert rattinnstillingene inne i spillet? Det funka for meg, jeg gikk bare inn på otions og ordna de forskjellige aksene på nytt.
Andeby Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Skrevet 10. desember 2006 jeg har tidligere hatt lignende problemer med mitt driving force pro ratt i LFS. har du gått inn og fiklet og kalibrert rattinnstillingene inne i spillet? Det funka for meg, jeg gikk bare inn på otions og ordna de forskjellige aksene på nytt. 7469242[/snapback] Hvor fikser jeg kalibreringa?
Brian Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 (endret) jeg har tidligere hatt lignende problemer med mitt driving force pro ratt i LFS. har du gått inn og fiklet og kalibrert rattinnstillingene inne i spillet? Det funka for meg, jeg gikk bare inn på otions og ordna de forskjellige aksene på nytt. 7469242[/snapback] Hvor fikser jeg kalibreringa? 7469363[/snapback] jeg gikk inn på innstilliger og under ratt/pedaler så ser du ulike akser som beveger seg etter om du gir gass/bremser eller snur på rattet. har ikke spillet lagt inn akkurat nå, så jeg husker ikke akkurat hvordan det var. Men se litt rundt der så finner du det sikkert. Prøv vri litt på rattet og se hvilken akse som beveger seg, og trykk på den og sett den opp på nytt. Endret 10. desember 2006 av Brian_N
Andeby Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Skrevet 10. desember 2006 Jeg er kansje litt masete nå men det syns jeg at jeg har grunn til å være:P Ingen som hvet hva jeg kan gjøre? Ingen som lastet ned de nye driverene og fikke det samme problemet som meg og klarte å fikse det? Tror derer det kan virke hvis jeg instalerer Winows på nytt?
Brian Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Jeg er kansje litt masete nå men det syns jeg at jeg har grunn til å være:PIngen som hvet hva jeg kan gjøre? Ingen som lastet ned de nye driverene og fikke det samme problemet som meg og klarte å fikse det? Tror derer det kan virke hvis jeg instalerer Winows på nytt? 7471375[/snapback] ja, er det slik i alle spill eller bare LFS? innstallerer LFS her nå, og skal se der igjen om jeg finner igjen den tingen jeg mente.
Andeby Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Skrevet 10. desember 2006 Jeg vil tro at det er i alle spill siden det er i game controlers i control panel også men jeg har ikke prøvd enda, skal gjøre det nå
Brian Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 (endret) okey, gikk inn på LFS nå med driving force pro rattet mitt. Da jeg kom inn var rattet akkurat slik du beskrev. Jeg gjorde følgende for å fikse det. Du går inn på kontrollere og velger ratt/joystick øverst på skjermen. Deretter trykker du på akser/FF midt på siden. Sett rattet ditt sånn ca på midten, altså rattet fysisk i rett frem stilling, og trykk Re-kalibrere akser. IKKE RØR rattet enda, men trykk på styring litt lenger opp. På høyresiden av skjermen vil det da komme opp 5 akser med forskjellig navn. Snu rattet helt til høyre, og deretter helt til venstre. Du vil da se hvilken akse som beveger seg, trykk på den og du er ferdig. For å være sikker tar du å vender rattet helt til høyre og helt til venstre. Nederst på skjermen der ser du rattustaget mens du snur på rattet,( den røde firkanten som beveger seg på den bøyde linja) bare prøv og se om det stemmer nå. Endret 10. desember 2006 av Brian_N
Andeby Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Skrevet 10. desember 2006 okey, gikk inn på LFS nå med driving force pro rattet mitt. Da jeg kom inn var rattet akkurat slik du beskrev. Jeg gjorde følgende for å fikse det. Du går inn på kontrollere og velger ratt/joystick øverst på skjermen. Deretter trykker du på akser/FF midt på siden. Sett rattet ditt sånn ca på midten, altså rattet fysisk i rett frem stilling, og trykk Re-kalibrere akser. IKKE RØR rattet enda, men trykk på styring litt lenger opp. På høyresiden av skjermen vil det da komme opp 5 akser med forskjellig navn. Snu rattet helt til høyre, og deretter helt til venstre. Du vil da se hvilken akse som beveger seg, trykk på den og du er ferdig. For å være sikker tar du å vender rattet helt til høyre og helt til venstre. Nederst på skjermen der ser du rattustaget mens du snur på rattet,( den røde firkanten som beveger seg på den bøyde linja) bare prøv og se om det stemmer nå. 7471728[/snapback] Det virka ikke:S Tror dere det vil virke å formatere c disken(der jeg la driverene)?
Brian Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 (endret) Det virka ikke:STror dere det vil virke å formatere c disken(der jeg la driverene)? 7471834[/snapback] du har sikekrt lasta ned Logitech gaming software går jeg utifra, hvis du har gjort det har jeg ikke noen flere råd å gi. Kansje noen andre har vært borti noe lignende. edit: eller du kan sende en mail til logitech om problemet. Endret 10. desember 2006 av Brian_N
Andeby Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Skrevet 10. desember 2006 (endret) Jeg legger til noen bilder for å vise problemet bedre. På bildet av rattet er rattet bare snudd pittelitt til høyre. Og det som viser hvor mye rattet blir snudd i spillet er på likt som mitt ratt står sånn som på bildet med rattet(ble litt inviklet dette:P). Endret 10. desember 2006 av Andeby
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå