Gå til innhold

Sende gratis SMS fra nettet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

smsking er litt treg, krev registrering med bilde, men har så mykje som 25 gratis sms pr dag, moglegheiter for å senda fleire meldingar på ein gong, og til fleire nr. samstundes. Ditt eige nr. blir registrert som avsendar.

Det er ikkje reklame i sms-ane, bortsett frå "smsking.no".

Dette vil kanskje bli redusert seinare når dei har fått opp medlemstalet. Det skjer ofte med slike sider.

Men for øyeblikket er det vel den beste.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
www.ung1881.no

www.freesms.no

 

Disse to bruker jeg. Har opplevd at ung1881 til tider er ustabil, og at meldingene ikke kommer frem. FreeSMS derimot, funker supert, men det er en begrensning på 3 SMS per dag.

7495225[/snapback]

foresten, du skrev orda ut av munnen min hehe

 

 

Brukte selv www.ung1881.no og jeg hadde aldri problemer med den, men det jeg hadde problemer med var biip, så ta og prøv ung1881.no hvis du skal sende mange meld GRATIS hehe

Lenke til kommentar
uweb.no har 10 gratis meldinger om dagen. Men krever registrering

7498901[/snapback]

 

De tar penger fra deg med reklame sms som koster 20kr flere ganger i mnd. Hold deg unna dem!!

7500483[/snapback]

 

 

Har dei lov til det? Eg er medlem men motar ikkje sms fra dei :ermm::D

Lenke til kommentar

Se på brukeravtalen:

 

7. Utsending av sms fra redaksjonen

7.1 Uweb kan sende ut opptil fire gratis reklame-sms hver måned på vegne av våre annonsører.

7.2 Uweb eller redaksjonen kan sende ut opptil to nyhetsbrev på sms hver måned. Maks. pris kan være 29 kr per melding, og maks totalpris er begrenset oppad til 38 kr per måned.

7.3 Brukeren kan etter registrering motta smsvarslinger dersom noen skriver i brukerens gjestebok, dersom noen legger til brukeren i vennelisten eller dersom noen sender brukeren en internmelding. Prisen for varslinger er kr 3,-/stk. Varslingene aktiveres ikke automatisk, men kan bestilles på http://uweb.no/kontrollpanel/.

7.4 Dersom brukeren abonnerer på tjenester hos Uweb som krever at det sendes ut sms til brukeren vil disse komme i tillegg til de spesifiserte meldingene redaksjonen kan sende til brukerne. Prisen for smstjenester vil spesifiseres i hvert enkelt tilfelle.

7.5 For å melde seg ut av Uweb, og samtidig stoppe alle sms-meldinger som sendes fra Uweb, send en sms med UWEB STOPP til 1963. Support ytes i hovedsak via kontaktskjemaet som finnes på http://uweb.no/ks/, men også via telefon hverdager mellom 09:00 - 15:00 (40006365).

7.6 Dersom brukeren har en CPA-sperre på sitt mobilabonnement, kan brukeren stenges ute fra Uweb. Grunnen til dette er at vi da ikke har mulighet til å komme i kontakt med brukeren.

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...