uranus Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Hei! Hver gang jeg skal åpne et msn samtale vindu, tar det 5-10 sekunder før innholdet i vinduet kommer. Bare boksen liksom som kommer. Jeg har avinstallert så installert Messenger på nytt, men er sånn enda. Hva kan jeg gjøre? Bruker vel den nyeste versjonen og maskinas "muskler" trenger ikke tviles fordi det er plenty av dem for å kjøre MSN. Any ideas?
Complexity Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 finnes en del bugs med msn. Slett det helt, med alle registerfilene og alt. vær sikker at at alt eg borte. så instalerer du nyeste på nytt, eventuelt en eldre version.
A!1 Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Evt kan du teste: http://amsn-project.net/ MSN Messenger er rett og slett et av de mest buggete programmene jeg vet om.
qualbeen Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 (endret) sannsynligvis er det noe tull med register-filene. Selv har måtte jeg manuelt slette masse i regedit for å kunne logge meg på windows live messenger. En god del andre folk har også hatt problemer med wlm, og det virker som at register-filene og alle instillinger må slettes for å få programmet til å fungere. (avinstallasjon av wlm fjerner bl.a. ikke register-filer) jeg vil anbefale bruk av MSN 7.5 inntil microsoft kommer opp med noe bedre en windows live messenger. Makan til buggy program! Sannsynligvis er hele kloden beta-testere for wlm, uten at vi vet om det edit:leif var her Endret 11. desember 2006 av qualbeen
A!1 Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Noen andre som har problemer med video-konferanse i WLM da? Hos meg hopper den ut etter en 20-30sek hele tiden. Skikkelig crap.
uranus Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Skrevet 11. desember 2006 Har fiksa alt nå Video konferanse funker hos meg også.
Nik Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Har fiksa alt nå Video konferanse funker hos meg også. 7476641[/snapback] har trøbbel med videokonferanse (og lyd) men helt ok med webcam, hva kan det skyldes? Gjelder både msn 7.5 og den nye live. Video konf låser etter 5-10 sec, vis webcam funker ok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå