Gå til innhold

Problemer med MSN Messenger

uranus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Hver gang jeg skal åpne et msn samtale vindu, tar det 5-10 sekunder før innholdet i vinduet kommer. Bare boksen liksom som kommer.

Jeg har avinstallert så installert Messenger på nytt, men er sånn enda. Hva kan jeg gjøre?

Bruker vel den nyeste versjonen og maskinas "muskler" trenger ikke tviles fordi det er plenty av dem for å kjøre MSN.

Any ideas?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

sannsynligvis er det noe tull med register-filene. Selv har måtte jeg manuelt slette masse i regedit for å kunne logge meg på windows live messenger. En god del andre folk har også hatt problemer med wlm, og det virker som at register-filene og alle instillinger må slettes for å få programmet til å fungere. (avinstallasjon av wlm fjerner bl.a. ikke register-filer)

jeg vil anbefale bruk av MSN 7.5 inntil microsoft kommer opp med noe bedre en windows live messenger. Makan til buggy program! Sannsynligvis er hele kloden beta-testere for wlm, uten at vi vet om det :p

edit:leif var her

Endret av qualbeen
Skrevet

Noen andre som har problemer med video-konferanse i WLM da? Hos meg hopper den ut etter en 20-30sek hele tiden. Skikkelig crap.

Skrevet
Har fiksa alt nå :)

Video konferanse funker hos meg også.

7476641[/snapback]

har trøbbel med videokonferanse (og lyd) men helt ok med webcam, hva kan det skyldes?

Gjelder både msn 7.5 og den nye live.

Video konf låser etter 5-10 sec, vis webcam funker ok

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...