perpyro Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Hadde vært gøy om plutselig ingen kjøpte brukt overpriset konsoll på nettet. Hadde blitt et stort tap for haiene.
GtReBra Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 eller bare brukt seg av lov bestemt 14 dagers full retur rett ..
Rescue me Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 eller bare brukt seg av lov bestemt 14 dagers full retur rett .. 7463938[/snapback] eller elkjøp sin 30 dagers full retur rett
Zeph Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Trur desverre desse folka ikkje går i minus. Det er jo eit slags svartemarked, burde vært forbudt.
dugnad Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Jeg forhåndsbestilte Wii på Spaceworld, noe jeg betalte 400,- kroner for å gjøre. Så fikk jeg en melding på torsdag kveld hvor det stod at de hadde holdt av en maskin til meg, men så fikk jeg totalt bakoversveis når jeg så at de skulle ha 3299,- for den, når jeg visste at Elkjøp hadde den for 2000. Så jeg stilte meg heller litt tidlig i kø utenfor Elkjøp og fikk tak i en Wii. Jeg kjøpte også den forhåndsbestilte Wii-en fra Spaceworld, og har nå lagt den ut på auksjon med innkjøpsprisen som minstepris. Jeg gjør det ikke for å utnytte Wii-hungrige folk, men for å ikke tape penger på forhåndsbestillinga.
ChaosPredicted Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Tok Spaceworld seriøst 3299,-? Nå står den til 2498,- på hjemmesidene deres hvertfall. Det er vel hva man kan kalle lureri...
SteveVice Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Tok Spaceworld seriøst 3299,-? Nå står den til 2498,- på hjemmesidene deres hvertfall. Det er vel hva man kan kalle lureri... 7464686[/snapback] Tror duden surra litt Forhåndsbestillinga kosta nemlig 500 kr hos Spaceworld og konsollen 2500 kr. De 500 kr du betaler i depositum når du forhåndsbestiller blir trekt i fra i prisen når du henter konsollen din. Har selv kjøpt et sånt DVD cover med forhåndsbestilling fra Spaceworld, så enten var det en Spaceworld som ikke gjør som alle de andre Spaceworld butikkene i landet, ellers så er ikke denne karen "så flink til å huske tall".
T-Bear91 Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 tha Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Rally
ekwathne Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Hvorfor handle dyrt på Qxl.no nå? Man får den jo ikke levert før den nye leveransen kommer uansett. Men hvorfor bryr jeg meg siden jeg allerede har en Wii.
dugnad Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Tok Spaceworld seriøst 3299,-? Nå står den til 2498,- på hjemmesidene deres hvertfall. Det er vel hva man kan kalle lureri... 7464686[/snapback] Tror duden surra litt Forhåndsbestillinga kosta nemlig 500 kr hos Spaceworld og konsollen 2500 kr. De 500 kr du betaler i depositum når du forhåndsbestiller blir trekt i fra i prisen når du henter konsollen din. Har selv kjøpt et sånt DVD cover med forhåndsbestilling fra Spaceworld, så enten var det en Spaceworld som ikke gjør som alle de andre Spaceworld butikkene i landet, ellers så er ikke denne karen "så flink til å huske tall". 7464767[/snapback] Jeg tror det er sånn at hver Spaceworld, eller ihvertfall noen av butikkene fungerer som egen franchise, dvs. de setter vel sine egne priser som kan være forskjellige fra butikk til butikk. Det eneste som er felles er merkenavnet Spaceworld. Men det må isåfall være en skikkelig grisk fyr som driver den Spaceworld-en der jeg forhåndsbestilte, når han tar 3299,- for en Wii. Såvidt jeg vet er veiledende pris for Wii 2600,- kroner.
Blue--Sky Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Tok Spaceworld seriøst 3299,-? Nå står den til 2498,- på hjemmesidene deres hvertfall. Det er vel hva man kan kalle lureri... 7464686[/snapback] Tror duden surra litt Forhåndsbestillinga kosta nemlig 500 kr hos Spaceworld og konsollen 2500 kr. De 500 kr du betaler i depositum når du forhåndsbestiller blir trekt i fra i prisen når du henter konsollen din. Har selv kjøpt et sånt DVD cover med forhåndsbestilling fra Spaceworld, så enten var det en Spaceworld som ikke gjør som alle de andre Spaceworld butikkene i landet, ellers så er ikke denne karen "så flink til å huske tall". 7464767[/snapback] Jeg tror det er sånn at hver Spaceworld, eller ihvertfall noen av butikkene fungerer som egen franchise, dvs. de setter vel sine egne priser som kan være forskjellige fra butikk til butikk. Det eneste som er felles er merkenavnet Spaceworld. Men det må isåfall være en skikkelig grisk fyr som driver den Spaceworld-en der jeg forhåndsbestilte, når han tar 3299,- for en Wii. Såvidt jeg vet er veiledende pris for Wii 2600,- kroner. 7465301[/snapback] Var det du som sto i kø utenfor elkjøp kristiansand?
Pricks Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Hvorfor handle dyrt på Qxl.no nå? Man får den jo ikke levert før den nye leveransen kommer uansett. Den nye leveransen vill sannsynligvis langt ifra dekke etterspørselen. Det er mangel på konsoller over hele verden, selv etter flere leveranser i andre land.
Dark Nemesis Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Det var en fyr fra nintendo-Norge forumet som solgte en Wii for 4000 uten Zelda og en annen med Zelda for 5000,- Sykt hva folk betaler hvor en konsoll.
Lokiboki Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Tok Spaceworld seriøst 3299,-? Nå står den til 2498,- på hjemmesidene deres hvertfall. Det er vel hva man kan kalle lureri... 7464686[/snapback] Tror duden surra litt Forhåndsbestillinga kosta nemlig 500 kr hos Spaceworld og konsollen 2500 kr. De 500 kr du betaler i depositum når du forhåndsbestiller blir trekt i fra i prisen når du henter konsollen din. Har selv kjøpt et sånt DVD cover med forhåndsbestilling fra Spaceworld, så enten var det en Spaceworld som ikke gjør som alle de andre Spaceworld butikkene i landet, ellers så er ikke denne karen "så flink til å huske tall". 7464767[/snapback] Jeg tror det er sånn at hver Spaceworld, eller ihvertfall noen av butikkene fungerer som egen franchise, dvs. de setter vel sine egne priser som kan være forskjellige fra butikk til butikk. Det eneste som er felles er merkenavnet Spaceworld. Men det må isåfall være en skikkelig grisk fyr som driver den Spaceworld-en der jeg forhåndsbestilte, når han tar 3299,- for en Wii. Såvidt jeg vet er veiledende pris for Wii 2600,- kroner. 7465301[/snapback] Var det du som sto i kø utenfor elkjøp kristiansand? 7465545[/snapback] Det er nok han ja
kilik Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Tja, jeg synes en som er villig til å betale 5000 kr. for konsollen fortjener den mer enn en som ikke kom tidsnok til Elkjøp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå