Gå til innhold

Fikk du ikke WII? Nå har rallyet på QXL starta!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forhåndsbestilte Wii på Spaceworld, noe jeg betalte 400,- kroner for å gjøre. Så fikk jeg en melding på torsdag kveld hvor det stod at de hadde holdt av en maskin til meg, men så fikk jeg totalt bakoversveis når jeg så at de skulle ha 3299,- for den, når jeg visste at Elkjøp hadde den for 2000. Så jeg stilte meg heller litt tidlig i kø utenfor Elkjøp og fikk tak i en Wii. Jeg kjøpte også den forhåndsbestilte Wii-en fra Spaceworld, og har nå lagt den ut på auksjon med innkjøpsprisen som minstepris. Jeg gjør det ikke for å utnytte Wii-hungrige folk, men for å ikke tape penger på forhåndsbestillinga.

Skrevet
Tok Spaceworld seriøst 3299,-? Nå står den til 2498,- på hjemmesidene deres hvertfall. Det er vel hva man kan kalle lureri... :ermm:

7464686[/snapback]

Tror duden surra litt

Forhåndsbestillinga kosta nemlig 500 kr hos Spaceworld og konsollen 2500 kr.

De 500 kr du betaler i depositum når du forhåndsbestiller blir trekt i fra i prisen når du henter konsollen din.

Har selv kjøpt et sånt DVD cover med forhåndsbestilling fra Spaceworld, så enten var det en Spaceworld som ikke gjør som alle de andre Spaceworld butikkene i landet, ellers så er ikke denne karen "så flink til å huske tall".

Skrevet
Tok Spaceworld seriøst 3299,-? Nå står den til 2498,- på hjemmesidene deres hvertfall. Det er vel hva man kan kalle lureri... :ermm:

7464686[/snapback]

Tror duden surra litt

De 500 kr du betaler i depositum når du forhåndsbestiller blir trekt i fra i prisen når du henter konsollen din.

Har selv kjøpt et sånt DVD cover med forhåndsbestilling fra Spaceworld, så enten var det en Spaceworld som ikke gjør som alle de andre Spaceworld butikkene i landet, ellers så er ikke denne karen "så flink til å huske tall".

7464767[/snapback]

Jeg tror det er sånn at hver Spaceworld, eller ihvertfall noen av butikkene fungerer som egen franchise, dvs. de setter vel sine egne priser som kan være forskjellige fra butikk til butikk. Det eneste som er felles er merkenavnet Spaceworld. Men det må isåfall være en skikkelig grisk fyr som driver den Spaceworld-en der jeg forhåndsbestilte, når han tar 3299,- for en Wii. Såvidt jeg vet er veiledende pris for Wii 2600,- kroner.

Skrevet

7464686[/snapback]

Tror duden surra litt

7464767[/snapback]

Jeg tror det er sånn at hver Spaceworld, eller ihvertfall noen av butikkene fungerer som egen franchise, dvs. de setter vel sine egne priser som kan være forskjellige fra butikk til butikk. Det eneste som er felles er merkenavnet Spaceworld. Men det må isåfall være en skikkelig grisk fyr som driver den Spaceworld-en der jeg forhåndsbestilte, når han tar 3299,- for en Wii. Såvidt jeg vet er veiledende pris for Wii 2600,- kroner.

7465301[/snapback]

Var det du som sto i kø utenfor elkjøp kristiansand?

Skrevet
Hvorfor handle dyrt på Qxl.no nå? Man får den jo ikke levert før den nye leveransen kommer uansett.

Den nye leveransen vill sannsynligvis langt ifra dekke etterspørselen. Det er mangel på konsoller over hele verden, selv etter flere leveranser i andre land.

Skrevet

7464686[/snapback]

Tror duden surra litt

7464767[/snapback]

7465301[/snapback]

Var det du som sto i kø utenfor elkjøp kristiansand?

7465545[/snapback]

Det er nok han ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...