Gå til innhold

Playstation 3, Erfaringer osv..


sir-alex

Anbefalte innlegg

"Eneste jeg har lest er at det skal være en Stor firmware oppdatering i mars..

Hva denne vil inneholde er ennå litt usikkert, men singstar funksjonen vil være oppe. "Funksjonene skal hjelpe til å gjøre konsollen mer som en medieavspiller.

Menyen til Playstation 3 vil kunne drive med multi-tasking. Det spørs til hvilken grad dette vil være som f.eks. å surfe nettet samtidig som man lytter til musikk. Nye innstillinger for visning av XMB vil også finne sted. Videre fortsetter det med nye animasjoner for lydavspilling, nye innstillinger for photo album og muligheten til å gjennoppta nedlastninger fra Playstation Store. Til slutt kan PSP bruke "Remote Access" for å få tilgang til Playstation 3 via hvilken som helst internettoppkobling :thumbup: .

 

Sony planlegger også å legge inn TiVo-lignende funksjoner i maskinen rundt sommeren eller våren 2007."

 

Det er det jeg har lest. :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! ;)

 

Prøvde meg i en annen PS3-post, men det ser ut til at folk har sovnet for en stund der, så jeg prøver meg like så gjerne her, så kanskje det blir forhåndsbestilling i dag! ;)

 

1.) Er det mulighet for å laste ned spill på PS3, som på PSP? Altså noe gjennom homebrew eller noe slikt?

2.) Blir prisen på spillene på rundt 800,- NOK, slik jeg har hørt?

3.) Noen som vet hva håndkontrollene kommer til å koste i Norge? Det følger jo ikke med når du kjøper PS3.

 

Finner sikkert svarene en eller annen plass her i posten, men dersom noen vet det så kan jo de gjerne få svare, så slipper jeg og lese 15 sider! :)

 

På forhånd takk! ;)

Lenke til kommentar
Hei! ;)

 

Prøvde meg i en annen PS3-post, men det ser ut til at folk har sovnet for en stund der, så jeg prøver meg like så gjerne her, så kanskje det blir forhåndsbestilling i dag! ;)

 

1.) Er det mulighet for å laste ned spill på PS3, som på PSP? Altså noe gjennom homebrew eller noe slikt?

2.) Blir prisen på spillene på rundt 800,- NOK, slik jeg har hørt?

3.) Noen som vet hva håndkontrollene kommer til å koste i Norge? Det følger jo ikke med når du kjøper PS3.

 

Finner sikkert svarene en eller annen plass her i posten, men dersom noen vet det så kan jo de gjerne få svare, så slipper jeg og lese 15 sider! :)

 

På forhånd takk! ;)

7670313[/snapback]

1)

Du kan laste ned spill til PS3 fra Playstation Store. (samt demoer/trailere for film og spill osv.)

Du kan også laste ned spill til din PSP med PS3.

 

2)

Tvilsomt at det blir så mye. Rundt 600,- er nok mer sannsynlig, men det er bare synsing fra min side.

 

3)

Igjen synsing, men 4-500,- er nok ikke langt fra sannheten.

Lenke til kommentar
1.) Er det mulighet for å laste ned spill på PS3, som på PSP? Altså noe gjennom homebrew eller noe slikt?

2.) Blir prisen på spillene på rundt 800,- NOK, slik jeg har hørt?

3.) Noen som vet hva håndkontrollene kommer til å koste i Norge? Det følger jo ikke med når du kjøper PS3.

 

 

1.) Ikke som på PSP i form av homebrew, disse er offisielt tilgjengelig gjennom PS Network.

 

2.) Ingen som vet, men sannsynligvis ikke andre steder enn på Spaceworld.

 

3.) Ingen som vet, men sikkert ikke mer enn 4-500. Og JO, det følger alltid med en håndkontroller, alt annet ville være å skyte seg selv i foten. (Det er ikke det, Sony har det med å gjøre nettopp det, men ingen håndkontroller medfølgende er nok ikke riktig!)

 

4.) Nei, den er sikkert ikke så mye bedre en Xbox 360. (Kunne ikke dy meg :p )

Lenke til kommentar
1.) Er det mulighet for å laste ned spill på PS3, som på PSP? Altså noe gjennom homebrew eller noe slikt?

2.) Blir prisen på spillene på rundt 800,- NOK, slik jeg har hørt?

3.) Noen som vet hva håndkontrollene kommer til å koste i Norge? Det følger jo ikke med når du kjøper PS3.

 

 

1.) Ikke som på PSP i form av homebrew, disse er offisielt tilgjengelig gjennom PS Network.

 

2.) Ingen som vet, men sannsynligvis ikke andre steder enn på Spaceworld.

 

3.) Ingen som vet, men sikkert ikke mer enn 4-500. Og JO, det følger alltid med en håndkontroller, alt annet ville være å skyte seg selv i foten. (Det er ikke det, Sony har det med å gjøre nettopp det, men ingen håndkontroller medfølgende er nok ikke riktig!)

 

4.) Nei, den er sikkert ikke så mye bedre en Xbox 360. (Kunne ikke dy meg :p )

7670682[/snapback]

 

2. Spillene er jo også regionsfrie så det er bare å kjøpe dem til 350-400kr inkl frakt på nettet.. Så blir nok ikke så mye over 600kr..

 

3. Selvfølgelig følger det med håndkontroll. Har selv hatt PS3 i en uke nå å er fkjempefornøyd sålangt. Mangler bare de helt store titlene som MotorSotrm (US version), MGS4 osv..

Lenke til kommentar
Er det noen her som vil bytte spill eller?, jeg er ferdig med resistance fall of man og kunne tenkt meg og prøvd noe annet. spillet er Mint som helt nytt.

7674724[/snapback]

Hvor lang tid tok det å runne?

Har det her jeg også men har ikke startet på det. Skal spille GENJI først, var tross alt GIGANT ENEMY CRABS som gjor at jeg kjøpte denne maskina,,

 

+ real time weapon change :)

Lenke til kommentar

Jeg syns det var ett godt FPS, ganske suverent til og være en launch tittel.

 

Har spilt noe deathmatch online ja, men er lei den typen DM super stress med 40pers.

 

Overasskende lite lagg med tanke på att det bare vare amerikanere\japanere og spille med.

 

 

Edit: spillet tok meg 10timer og runne ca.

Endret av thehazen
Lenke til kommentar

Driver å laster opp en video nå av meg som spiller motorstorm demoen.

Jeg har enable den six axis eller hva det heter og det funka ganske bra.

 

Da var det plutselig veldig bra at kontrollen var LETT fordi da kan du styre med bare en hånd og slipper å bli sliten.

 

Video kommer straks!

Lenke til kommentar
Driver å laster opp en video nå av meg som spiller motorstorm demoen.

Jeg har enable den six axis eller hva det heter og det funka ganske bra.

 

Da var det plutselig veldig bra at kontrollen var LETT fordi da kan du styre med bare en hånd og slipper å bli sliten.

 

Video kommer straks!

7676997[/snapback]

 

Ah, digg.. Gleder meg :)

Lenke til kommentar

Sick! jeg sitter nesten å sikler, så mye har jeg lyst på PS3

 

var en tur i london denne helga, og jeg fant tilfeldigvis en 20Gb versjon av PS3, men fyren skulle ha £500 for den! For en stiv pris, det var ikke engang den "beste" heller... Så det ble ikke noe kjøp på meg

Lenke til kommentar

eg tror faktisk att tilt funksjonen blir ganske heftig i formel 1 spillet til ps3..

 

såg ein video der Mark Webber, (dere som ser på f1 vet hvem han her) sat og spilte f1 med tilt slått på..virka som responsen var ganske bra...kansje tilt funksjonen kan erstatte rumble i hvert fall i f1 spillet....eg lever i håpet eg..:)

Lenke til kommentar
Hmm, ser ikkje ut til at Motorstorm er noe eg ville spillt med tilt-funksjonen ihvertfall :p Trur stikkene vil gjøre jobben mye bedre her ja. er vel ikkje blitt rost opp i skyene akkurat for den funksjonen.

7679700[/snapback]

Nja, jeg var skeptisk jeg også, men når han da kjørte med FirstPersonView, så så det ikke så halvgalt ut.. Mulig det bare trengs å bli vant med.. Responsen så bedre ut enn når en kjørte med 3person..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...