Gå til innhold

Nytt honor system - Hvor mye honor har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Problemet er jo at de som har mye  allerede, er de som kommer til å få et enda større forsprang =/ Bare se på dem som går premade. Jeg kunne spilt en hel dag og kanskje  få 6000 honor, mens de som er premade ville fått kanskje så mye som 20k+++...

Og da blir det litt feil igjen... Håper blizzard snart kan lage et system som gjør at premade møter premade, så hadde pvp kanskje vært litt gøy faktisk...

7482717[/snapback]

Når vi slår andre premades med aq40/naxx epics (vi har for det meste bwl gear) uten mange problemer, burde ett blått/noen epics premade greie å ta bwl premades. De fleste premades har er ikke full av epics, fåtallet av de vi møter har bedre enn mc/bwl equip.

Det er ikke verre enn å skaffe seg ei premade gruppe, ferdigheter betyr like mye som gear i pvp.

7482745[/snapback]

Problemet med randoms er at , jeg skal ikke skryte, men jeg har en viss peiling på hva som skal gjøres, men som sakt, problemet er at det alltid er 4-5 stk som har 0 peiling! Det er så frustrerende når de ikke skjønner noen ting og gidder ikke høre på oss andre. et bra eksempel er AB. Alltid en 4-5 stk som bare løper rundt, og så gidder de aldri forsvare basene når vi faktisk har 3, men de prøver å få flere slik at det ender med at vi mister alle.

FORBANNET VÆRE DERE UVITENDE NYBS!!!!111111

Neida :p Men er enig med at skills er viktig, vell så viktig som gear. For legger merke til at det er mange nye Pve folk med flott gear som joiner, men i BG`s så er de jo noen forbanna sopper som absolutt ikke skjønner teamwork eller gjør som de skal :|

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Skaff deg et premade selv da, da slipper du de problemene :)

edit: 50% av gangene vi spiller mot pugs, capper vi 5 baser :p tror rekorden vår er ab på 5 min. Vi har minst en på hver base som defence though, selv om vi tar alle nodene.

Endret av Gwaihir Vindherre
Skrevet (endret)

Hehe, det som er litt gøy med premades er å se hvordan de slakter oss. Og motivasjonen vår er jo ca 0. Når det er premade sier alle "Premade :`( Lets camp farm ang get som HK`S ;D". Lol :D

Og om vi prøver å yppe oss blir vi regelrett slaktet! Akkurat som healers går i panic mode, og warriors i flee mode når det er premade, ingenting fungerer =)

Men men, jeg har jo ca 18k honor nå, så ikke så lenge før jeg får HW dagger, så skal ikke klage jeg =)

Endret av The Very End
Skrevet
Shaman faktisk, vurderte dual wield egentlig, men siden speccen min er litt fucked, og at jeg rett og slett digger store wf crits, så blir det 2h i første omgang:)

7482590[/snapback]

hehe spec har du da?

7482606[/snapback]

Enhance, har noen points med DW, men siden jeg ikke valgte shaman rage greiern, så venter jeg litt.

Skrevet
Hehe, det som er litt gøy med premades er å se hvordan de slakter oss. Og motivasjonen vår er jo ca 0. Når det er premade sier alle "Premade :`( Lets camp farm ang get som HK`S ;D". Lol :D

Heh, og vi sier "Pug, lets 5-cap.". :)

Skrevet

Heh, og vi sier "Pug, lets 5-cap.". :)

7482969[/snapback]

tenkte det samme xD de gjør det hver gang.. men slakter dem like lett ^^ og vi bruker 5-cap mot premades også ^^ vant alle AB i går

Skrevet
Noen som vet om et slikt system blir i tbc også?

OT: Noen som vet om det fortsatt er bonus honor idag?

7483133[/snapback]

Systemet blir slikt i TBC også.

Og det er ikke bonus honor idag. Bonus er fra fredag til mandag.

Øystein

Skrevet (endret)
Vell, i helga fikk jeg 12k på lørdag, og 8 k på søndag.

Dette var tho i hardcore premade, der vi vant alt. Imo er det for lett å få honor.

7483202[/snapback]

Enig der, med det gamle systemet var det mer vanskelig, men også vell fortjent for de som ble HW!

Blizzard tenkte vell også litt på de som ikke har tid til fast pvp hver en eneste dag med dette nye systemet, men så er jo TBC snart her også da.

Endret av Eclipse2k
Skrevet (endret)
Vell, i helga fikk jeg 12k på lørdag, og 8 k på søndag.

Dette var tho i hardcore premade, der vi vant alt. Imo er det for lett å få honor.

7483202[/snapback]

Enig der, med det gamle systemet var det mer vanskelig, men også vell fortjent for de som ble HW!

Blizzard tenkte vell også litt på de som ikke har tid til fast pvp hver en eneste dag med dette nye systemet, men så er jo TBC snart her også da.

7483255[/snapback]

Jeg syns det gamle systemet var helt på tryne.

Det var rett og slett laget til unger som ikke har annet å tenke på enn skolen. Der helst karakterer gikk føyken. Eller folk som er trygdet og som kan sitte hjemme forran pcen hver dag.

Endret av o(O)phus
Skrevet

Det gamle systemet var basert på den som er best den blir belønnet. Nå kan jo hvem som helst få seg alt gearet på 4-5 uker, latterlig.

Skrevet
Det gamle systemet var basert på den som er best den blir belønnet. Nå kan jo hvem som helst få seg alt gearet på 4-5 uker, latterlig.

7483975[/snapback]

Vil heller si at det var basert på den som hadde mest ledig tid. På serveren vår er det ikke rent få som har nådd Grand Marshal uten noe skills i det hele tatt.

Skrevet
Det gamle systemet var basert på den som har mest død tid å slå ihjel, den blir belønnet. Nå kan jo hvem som helst få seg alt gearet på 4-5 uker, latterlig.

7483975[/snapback]

Fixed.

Synes begge systemene har diverse gode og dårlige ting, men overall er det nye bedre imo.

Skrevet

7483975[/snapback]

Det er så feil det du sier.. Hvem som helst som hadde tid nok kunne greie rank 14. Flere spillere delte kontoer. Er det skills? nah..

Flere enn meg har møtt rank 14 spillere som suger. Det er enkelte der ute som har bare slacka rundt i teams, og kan nesten ikke spille i det hele tatt.

Er det rettferdig at spillere som jobber i RL og ikke kan farme honour i 24/7 ikke skulle kunne fått slikt utstyr? Mulig du synes det, det gjør ikke jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...