Gå til innhold

American Pie: The Naked Mile.

Espein

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sugde skikkelig.. Eneste som var litt morsomt var de dvergene som noen nevnte her.. De første filmene er artige synes jeg, men som de fleste melkekuer taper det seg bare mer og mer..

Skrevet
Noen som vet hva sangen som ble spilt het, når de spillte rugby mot de dvergene?

7471741[/snapback]

Skee-Lo - I wish

Morsom film btw, selv om 1-3 alltid vil være best :!:

Skrevet
Noen som vet hva sangen som ble spilt het, når de spillte rugby mot de dvergene?

7471741[/snapback]

Skee-Lo - I wish

Morsom film btw, selv om 1-3 alltid vil være best :!:

7476932[/snapback]

Ikke den sangen, sangen før, den rocka sangen

Skrevet (endret)
Møkkfilm. Intet artig, alt som må skje i en film skjedde og den eneste underholderne var da de spilte kampen mot dvergene..

7452679[/snapback]

Stiller meg bak det 1110%

Møkkafilm!

Endret av Fidel_Castro
Skrevet (endret)

Jeg vil ha tilbake halvannen time av livet mitt. :( Dårligste filmen jeg har sett på veldig veldig lenge. Uten tvil en terningkast 1-film.

Endret av Skurupu
Skrevet
Så denne filmen i butikken idag,minnet meg om en wannabe American pie.Blir ikke det samme uten Steve Stifler eller broren.

7482093[/snapback]

hvilken butikk da? klokka er 07:51 og du skrev det klokka 07:42, hvilken butikk som selger dvd`er er oppe da?

Skrevet

American Pie og American Pie 2 var bra til å være.. ja, American Pie-filmer. Wedding ble ødelagt da de gjorde Steve Stifler til en hjernedød idiot og Band Camp var totalt ubrukelig. The Naked Mile vil jeg si er et skritt opp fra Band Camp, men fortsatt langt fra 1 og 2-eren.

Men det var greit tidsfordriv.

Skrevet
Så denne filmen i butikken idag,minnet meg om en wannabe American pie.Blir ikke det samme uten Steve Stifler eller broren.

7482093[/snapback]

hvilken butikk da? klokka er 07:51 og du skrev det klokka 07:42, hvilken butikk som selger dvd`er er oppe da?

7482108[/snapback]

Denne butikken

Skrevet (endret)

Eneste som faktisk var bra var:

Da han drepte bestemoren.

Hvorfor? Grunnet at det var så jævligt bizzart, resten var møkk.

Får en svak ener grunnet den scenen, hadde ikke den vært med hadde ikke den fått karakter.

Endret av Eyvindr
Skrevet
Eneste som faktisk var bra var:

Da han drepte bestemoren.

Hvorfor? Grunnet at det var så jævligt bizzart, resten var møkk.

Får en svak ener grunnet den scenen, hadde ikke den vært med hadde ikke den fått karakter.

7484510[/snapback]

Ja, enig.

Kom tilbake, o kjære uforutsigbarhet.

Dvergene var morsomme, og enkelte andre scener. Men det er nok ikke noen film jeg vil anbefale så mange å se. Kanskje de litt sære.

Skrevet (endret)

Så filmen her forleden natt, er jo digg med sånne filmer der man kan slappe av og koble ut hjernen totalt. Liker slike filmer.

Bra nattfilm, men ikke noe høydare.

Endret av NightKeeper
Skrevet
Jeg vil ha tilbake halvannen time av livet mitt. :( Dårligste filmen jeg har sett på veldig veldig lenge. Uten tvil en terningkast 1-film.

7481998[/snapback]

^1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...