Gå til innhold

hvem har du dogtagen til?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pr. i går kveld hadde jeg 12 eller 13 dogtags, og alle forskjellige.

Det som er litt morsomt, er at man kan gå inn å se hvem sine det er, og hvilken plassering de har. Jeg så igår at jeg faktisk hadde dogtag-en til en kompis som jeg da tydeligvis hadde satt en kniv i ryggen på, uten å legge merke til at det var han ... At han også ikke la merke til at det var meg var litt morsomt i etterkant.

<sukk> da skylder jeg han min dogtag ... :!:

Skrevet
du får den kniven der etter at du har fått 50 unique dogtags, tror jeg, har den selv.

7448930[/snapback]

Fett! Jeg vil også ha en sånn. Trenger bare å ta 38 karer til ... Klarer det på én økt på søndag? :!:

Skrevet (endret)

Jeg har 504 tags, hvorav 386 unike :D Også ligger jeg på 5. i norge med Baur :love:

Edit: Har kanskje så mange fordi jeg kjører Knife only nesten hele tia på servern min men... :innocent:

Endret av fevangen
Skrevet (endret)

Forresten, de som vil trene og/eller bare ha det moro med kniv, kom på Li0s^ (det er null ikke bokstaven o) servern på tirsdager, da er det knife only med admin online :)

(Litt offtopic, men)

Endret av fevangen
Skrevet

Problemet med knife only servere er at det ikke er lovlig når serveren er ranket.

Når man leier en ranket server sier man ja til visse regler som sier at dette IKKE er lov. De som spiller på disse serverene risikerer å miste ranken sin. Sjansen er liten, men den er der. Husker det skjedde med noen da jeg spillte BF2. Samme greiene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...