Campin Carl Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 I Battlefield 2142 er et nytt dogtag system som gjør du kan ta dogtagen til andre spillere,selv har jeg fått tak i 2 dogtager men det jeg lurer på er hvor mange har dere fått tak i?
Sti9nsky Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Pr. i går kveld hadde jeg 12 eller 13 dogtags, og alle forskjellige. Det som er litt morsomt, er at man kan gå inn å se hvem sine det er, og hvilken plassering de har. Jeg så igår at jeg faktisk hadde dogtag-en til en kompis som jeg da tydeligvis hadde satt en kniv i ryggen på, uten å legge merke til at det var han ... At han også ikke la merke til at det var meg var litt morsomt i etterkant. <sukk> da skylder jeg han min dogtag ... :!:
Aleksander9175 Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 hmm, har 101 uniqe dogtags så jeg orker ikke skrive ned alle
The1 Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Har 119 dogtags, 96 av dem er unique. Forresten, hva betyr det når det henger en dog tag på kniven?
Aleksander9175 Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 du får den kniven der etter at du har fått 50 unique dogtags, tror jeg, har den selv.
Sti9nsky Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 du får den kniven der etter at du har fått 50 unique dogtags, tror jeg, har den selv. 7448930[/snapback] Fett! Jeg vil også ha en sånn. Trenger bare å ta 38 karer til ... Klarer det på én økt på søndag? :!:
Campin Carl Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Skrevet 8. desember 2006 jeg har dogtagen til en danske og brite begge unike! begge på samme serveren faktisk ,men det var på forsjellige dager og har ikke møtt noen av dem senere faktisk
dymoletratag Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 (endret) Jeg har 504 tags, hvorav 386 unike Også ligger jeg på 5. i norge med Baur Edit: Har kanskje så mange fordi jeg kjører Knife only nesten hele tia på servern min men... Endret 10. desember 2006 av fevangen
dymoletratag Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 (endret) Forresten, de som vil trene og/eller bare ha det moro med kniv, kom på Li0s^ (det er null ikke bokstaven o) servern på tirsdager, da er det knife only med admin online (Litt offtopic, men) Endret 10. desember 2006 av fevangen
Campin Carl Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Skrevet 10. desember 2006 det skal jeg prøve og huske er den serveren ranked eller? har nettopp fått tak i dogtagen til både en russer og tysker i helga
Markaren Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Problemet med knife only servere er at det ikke er lovlig når serveren er ranket. Når man leier en ranket server sier man ja til visse regler som sier at dette IKKE er lov. De som spiller på disse serverene risikerer å miste ranken sin. Sjansen er liten, men den er der. Husker det skjedde med noen da jeg spillte BF2. Samme greiene.
burpen Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 (endret) Hva er poenget med dogtag? (utenom at det er litt "gøy"?) Edit: Og hva er en unik? Endret 10. desember 2006 av burpen
Campin Carl Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Skrevet 11. desember 2006 en ikke unik dogtag er en dogtag noen har tatt før deg så da kan du og en unik dogtag er det kun hvis du er den eneste som har den eller er den første som tar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå