Gå til innhold

Trenger en logo til mitt produksjonsselskap, film.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mitt bidrag... Ikke så enkelt som jeg hadde trodd ;)

 

post-95375-1166038667_thumb.png

Litt skjønnhetsfeil, men men..

7495186[/snapback]

 

Likte denne best helt klart, men så lenge logoen ikke tilfører helhetsinntrykket noe så kan du like gjerne kutte den ut. Liker bedre at du er konsekvenst på at å farge oransje oppe og nede, framfor å også farge første bokstav. Den siste varianten er grell - her har gått litt berserk ^^

Lenke til kommentar

Er veldig vanskelig dette for å være ærlig.

 

Jeg tror det er slik foreløpig:

 

1. SvennAndre med sitt enkle forslag

2. Kezoom

3. Jernlov (kan godt endre på den rosa skriften, reflekterer ikke meg for å si det sånn :p)

4. Steffyboy (Ble litt for lineært, men godt gjennomført)

 

:xmas:

Endret av Mr.SS
Lenke til kommentar
Er veldig vanskelig dette for å være ærlig.

 

Jeg tror det er slik foreløpig:

 

1. SvennAndre med sitt enkle forslag

2. Kezoom

3. Jernlov (kan godt endre på den rosa skriften, reflekterer ikke meg for å si det sånn :p)

4. Steffyboy (Ble litt for lineært, men godt gjennomført)

 

:xmas:

7539465[/snapback]

 

Det varmer :love:

 

Btw: Alt kan endres i min altså, bare kom med det (viss det er noe..)

Endret av kezoom
Lenke til kommentar

Å få laga ein «profesjonell» logo plar nok koste ein del ja, men det finst grenser for kva ein kan forvente på amatørnivå. Dessutan gjer folk dette heilt frivillig, utan at det har vorte lova noko betaling, anna enn å verte nemnt på rulleteksten til neste film og få ein DVD av den, so ein kan ikkje kalle det utnytting. Hadde nokon forventa stor betaling so forventer eg at dei hadde avtala det på førehand, og ikkje sendt inn noko bidrag om betalinga var utilfredsstillande. Det var no mitt synspunkt...

Lenke til kommentar

Det er strengt tatt ikke så stort skille mellom profesjonell og amatør her, det sitter endel brukere her med ekstremt gode kunnskaper om logoer, og fantasi.

Det er heller ikke sikkert at alle er klar over at de har krav på betaling for arbeidet deres, pluss at de også har rettigheter på den logoen de selv har laget.

Lenke til kommentar

Vel, filmselskap og filmselskap, det er en gutt som maler ansiktet til vennene og filmer Star Wars i skauen. Det er ikke akkurat som de trenger en logo, det er bare artig å leke seg litt i Photoshop og få konstruktive tilbakemeldinger fra andre brukere. Hvis trådstarter finner en han liker så er jo det koselig, men det er ikke så mye ære i det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...