Gå til innhold

Trenger en logo til mitt produksjonsselskap, film.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det må jeg si.

Her kommer forslagene på løpende bånd. Du begynner virkelig å nærme deg noe nå axzter, det siste forslaget ditt likte jeg godt. Er ikke helt sikker på hvem som har det beste forslaget lenger, faktisk. Steffyboy hadde jo et par kule! Og godt forslag det med "SSF", men jeg er ikke helt sikker på om jeg vil ha det med - eller ikke.

 

Hvis det fortsatt er energi og mot, så er det bare å peise på mer - jeg må la disse synke litt inn ;)

Lenke til kommentar
Det må jeg si.

Her kommer forslagene på løpende bånd. Du begynner virkelig å nærme deg noe nå axzter, det siste forslaget ditt likte jeg godt. Er ikke helt sikker på hvem som har det beste forslaget lenger, faktisk. Steffyboy hadde jo et par kule! Og godt forslag det med "SSF", men jeg er ikke helt sikker på om jeg vil ha det med - eller ikke.

 

Hvis det fortsatt er energi og mot, så er det bare å peise på mer - jeg må la disse synke litt inn ;)

7464766[/snapback]

Finally :p hehe tatt meg et par forslag nå :p

Lenke til kommentar

Leste på første siden at et forslag der ikke var bra nok for et "seriøst foretak". Beklager at jeg nå ligger og ruller rundt på gulvet og gisper etter luft. Først og fremst må du da fatte og begripe, kjære deg, at man kan da ikke plagiere eksisterende filmer, og kalle seg seriøs. Ei heller kan man stjele en beskyttet logo og varemerke, nemlig StarWars, og benytte det til samme faen hva man ønsker. Kall en spade for en spade. Dere er en gjeng med unger som liker å mekke film, kult nok det...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...