Gå til innhold

Jeg har ringt ukjent nr. 7 ganger?!


voluz

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Hadde på månedens telefonregning en post "betalingstjenester" som jeg visstnok har ringt 7 ganger á drøyt 25 kr. (Start-takst 25 kr, ingen samtaler varer mer enn 10-15 sek.)

 

Disse ble ringt over en periode på drøyt 1 time (fra 23:09 natt til mandag til 00:37).

 

Nummeret det er snakk om er 820 40 707.

 

Finner ingen info om dette nummeret. Klarer noen av dere å finne ut noe om nummeret? Jeg vet i hvert fall at jeg ikke har ringt dette nummeret, og jeg var hjemme på det tidspunktet det visstnok skal ha skjedd.

 

What to do?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Viss nummeret ikkje er å finne nokon stad, og du verken har ringt eller har peiling på kva for eit nummer eller kven som eig dette er, så blir jo konklusjonen at det ikkje eksisterer.

 

Ring din teleoperatør, viss ikkje dei heller klarer å finne ut at kven som eig det, så er jo saken den, at du har "ringt" eit ikkje eksisterandes nummer.

 

Ingen andre som har lånt telefonen, eller noko program du kan ha installert som går "via" noko anna då du har brukt telefonen vanlig??

Lenke til kommentar
Ifølge post- og teletilsynet er nr. 820 40 7xx registrert på Carrot Communications AS. Du kan jo se lista her:

http://www.npt.no/portal/page?_pageid=145,..._c=&p_d_v=47028

7444287[/snapback]

Ja, fant den info'n om nummeret når jeg dreiv og lette. ;)

 

Det nummeret er det du ringer for å sette inn annonse på Finn.no.

Christ... er det mulig å slette hele denne tråden? :blush::p F*** er det mulig... Jaja, skal huskes til neste gang jeg selger en haug med ting på Finn.no. :p

 

Takk! :ph34r:

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...