Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ford Mondeo, Beltevakt


Rubino85

Anbefalte innlegg

Hei, noen av dere som vet hvordan man kobler ut beltevakten på en Ford Mondeo 2003, eller hvor jeg kan finne det? Har akkurat kjøpt ny bil å ettersom jeg bor i ei lita bygd er det utrolig irriterende å måtte ta på beltet for å kjøre i 2 min...

 

I insktruksjonsboka står det en beskrivelse av hvordan dette gjøres, men den stemmer ikke :hmm: .

 

Skal visst vri tenningen til II og vente 1-2 min, til beltevakt lampen slukker, problemet er bare at den ikke tenner før bilen kjører i mer enn 5 km\t !

 

Takk for alle gode svar :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

I beltelåsen er det en bryter som sier om beltet er i lås eller ikke, sett disse 2 ledningene sammen eller om dem skal brytest. Men må sikkert gjørest i alle beltelåsene siden bilen er så ny

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tja, man er vel idot når en er så trang i nøtta at en ikke gidder å ta på seg belte som tar 2 sek. Selv om turen tar 1 min eller mindre burde man ta det på. Folk kræsjer overalt på de mest underfundige steder og grunner.

 

Det er bare rein skjær latskap å ikke ta det på seg. På den annen side så går det jo bare utover en sjøl, så det burde være opp til en om en vil ha det på. Beltevakt burde vært totalt unødvendig.

 

Dagens lille moraltale :tease:

Lenke til kommentar

Hehe, takk for alle svar, fekk kontakta verkstedet å ette møe om å men så fant dei ei oppskrift på d..

 

Så nå kan eg starta bilen å begynna å kjøra før eg sedde på belte å sleppe all den fæle lyden.. Hvis någen vil ha oppskrifta e d bare å gje beskje

 

Å bare sånn ein liden beskje, når enn bu i ei lida bygd å sga kjøra d eina minutte frå botikken å bort t brodern ( å minutte telle frå du gjenge ud bildøra t du e inne i huse a brodern ), så tege enn ikkje på belte ;) heh :w00t::thumbup:

 

Men ellars takk for alle finurlige svar :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...